stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 458726
  • 01 اردیبهشت 1402 - 18:28
1

نماینده ولی فقیه در خوزستان از خطوط مرزی آبادان و خرمشهر بازدید کرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان از خطوط مرزی آبادان و خرمشهر بازدید کرد
خوزستان - نماینده ولی فقیه در خوزستان از خطوط مرزی شهرستان های آبادان و خرمشهر بازدید و در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) قرار گرفت.
قلم | qalamna.ir :

حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز از خطوط مرزی شهرستان های آبادان و خرمشهر بازدید و در جمع رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) قرار گرفت.

امام جمعه اهواز با اشاره به ساعت های پایانی ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را خدمت ملت ایران و به ویژه مردم استان خوزستان تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به اینکه شرایط قبل قبل از انقلاب اسلامی با اکنون قابل مقایسه نیست، بیان کرد: اگر این آمادگی در ابتدای هجمه های رژیم بعث قرار داشت، هرگز نمی توانست یک وجب از خاک ایران اسلامی را مورد هجمه خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه الحمدلله در طول سال به مرزها سرکشی می شود، خاطرنشان کرد: نسبت به مأموریت های گوناگون و هرگونه تحرکات آمادگی خوبی در مرزها وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به روحیه خوب رزمندگان در مرزها، افزود: بستر به گونه ای فراهم شده که تقریبا یک رفاه نسبتی در خطوط مرزی وجود دارد و در طول ماه مبارک رمضان نیز بسترهای دینی وجود دارد.

همچنین حجت الاسلام سید عبدالطیف طباطبایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه عید سعید فطر را به همه مسلمانان جهان به ویژه مردم شریف اروندان کنار، آبادان و خرمشهر تبریک گفت و اظهار کرد: از آنجایی که مردم شریف ایرا اسلامی در حال برگزاری مقدمات عید سعید فطر هستند رزمندگان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) این افتخار را دارند که به عنوان مرزبانان و حافظان امنیت کیان نظام مقدس اسلامی ایران حاضر هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: این افتخار نصیب این رزمندگان شد که امنیت مردم شریف را در مرزهای اروند کنار آبادان و خرمشهر برقرار کنند و برای ما نیز افتخار است چراکه با تأسی از ائمه معصومین علیهم السلام و دین اسلامی یک روز نگهبانی در راه خدا از ارزش بالایی برخوردار می باشد.

وی حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان را مایه خیر و برکت برای این رزمندگان تیپ دانست و افزود: این حضور باعث بالا بردن روحیه معنوی کارکنان و رزمندگان در خطوط مرزی بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه به بیان گزارشی از برنامه های فرهنگی، دینی، تبلیغی و اعتقادی در ماه مبارک رمضان و اعزام روحانیون به تعداد ۱۵ روحانی به این خطوط برای تبلیغ در ماه رمضان پرداخت.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.