stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 45903
  • 20 فروردین 1399 - 12:47
6
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان خبر اد:

انجام بیش از ۷۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان

انجام بیش از ۷۰ عملیات توسط آتش‌نشانان همدان
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: آتش نشانان همدان از شروع سال جدید تا ۱۵ فروردین ۷۳ عملیات اطفاء حریق و امداد و نجات در همدان انجام دادند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، محمدرضا بیاناتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این که  از آغاز سال تا پایان ۱۵ فروردین تعداد ۶ هزار و ۲۴۷ تماس (میانگین روزانه ۴۱۹ تماس) با سامانه ۱۲۵ همدان برقرار شده است، خاطر نشان کرد:  از این تعداد ۷۳ مورد منجر به عملیات شده و ۵۴ مورد برای راهنمایی و مشاوره، ۶۶۵ تماس اشتباه، یک مورد اعلام حریق کذب و ۵ هزار و ۴۵۴ مورد تماس مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان در ادامه تشریح کرد: از ۷۳ عملیات انجام شده طی ۱۵ روز نخست سال ۳۷ عملیات مربوط به حوادث امداد و نجات شامل ۱۲ مورد رهاسازی افراد محبوس در اماکن مختلف، هشت مورد رهاسازی اندام بدن از داخل زیورآلات و اجسام، چهار مورد نجات افراد محبوس در آسانسور، سه مورد مهار اجسام در حال سقوط و ۱۰ مورد سایر عملیات‌های امداد و نجات بوده است.

این مسئول با اشاره به اینکه از ۷۳ عملیات انجام شده ۳۶ مورد مربوط به عملیات‌های اطفاء حریق بوده است، اظهار کرد: هشت نفر از جمله یک آتش‌نشان در حوادث آتش‌سوزی امداد و نجات مصدوم و دو نیز فوت شدند.

بیاناتی تصریح کرد: آتش‌نشانان طی ۱۵ روز گذشته با سرعت عمل و از خودگذشتگی ۲۶ نفر را در عملیات‌های امداد و نجات و اطفاء حریق و نجات دادند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.