stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 459296
  • 11 اردیبهشت 1402 - 12:19
0

آقاجان رنگ و بوی محله گرفت/ خانه های مخروبه تخریب می شوند

قلم | qalamna.ir :

شهردار منطقه هشت کرمانشاه، با بیان اینکه محله آقاجان رنگ و بوی محله گرفته است، از تخریب خانه های مخروبه این محله خبر داد.

روابط عمومی شهرداری منطقه هشت کلانشهر کرمانشاه، مهندس مهدی معنوی اظهار کرد: پیرو بازدید دکتر صحرایی استاندار محترم و تشکیل جلسه بررسی مشکلات محله آقاجان و همچنین تاکیدات دکتر نوروزی شهردار محترم، اقدامات خوبی در محله آقاجان اجرا و درحال اجراست.

وی با اشاره به مشکلات زیست محیطی این محله افزود: نیروهای خدماتی بصورت روزانه نسبت به نظافت این محله اقدام می کنند و مشکلات زیست محیطی مرتفع شده است.

شهردار منطقه هشت کرمانشاه با اشاره به رنگ آمیزی این محله تصریح کرد: امروز شاهد تغییرات چشم گیری در این محله هستیم که نشان از جدیت مجموعه مدیریت شهری و توجه به نقاط کم برخوردار است.

معنوی با اشاره به خانه های مخروبه این محله بیان کرد: این املاک مخروبه به محل تجمع معتادان و باعث نارضایتی شهروندان شده است که تمامی آنان شناسایی و درحال اخذ مجوز قضایی برای تخریب آنان هستیم.

وی در پایان گفت: تغییرات این محله باعث شده که خود ساکنین نیز پای کار باشند و نسبت به زیباسازی ملک و محیط پیرامون خود اقدام کنند که قابل تقدیر است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.