stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 459561
  • 16 اردیبهشت 1402 - 16:41
0
استاندار خوزستان :

پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال بین اقشار مختلف استان

پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال بین اقشار مختلف استان
خوزستان - این مقام مسئول گفت: شبکه بانکی نسبت به تحقق تفاهم نامه‌ها و قراردادهای سرمایه‌گذاری و تامین مالی که در سفر اخیر رییس جمهور به استان منعقد شد؛ تلاش جدی داشته باشد.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در نشست شورای هماهنگی مدیریت بانک‌های استان در سالن‌ جلسات استانداری خوزستان اظهار داشت: مدیران بانکی دقت داشته باشند و اجازه فعالیت افراد ناسالم در سیستم بانکی را ندهند و از شکل‌گیری بستر و زمینه رشد این افراد جلوگیری کنند.

وی بر حمایت شبکه بانکی از صنایع تبدیلی کشاورزی در استان تاکیدکرد و افزود: بانک‌ها در این بخش نهایت همکاری را با فعالان این حوزه داشته باشند و در پیدا کردن بازارهای هدف، ایجاد ثروت و تولید اشتغال در این عرصه تلاش کنند.

حسینی محراب ادامه داد: روند پرداخت تسهیلات برای ایجاد اشتغال بین اقشار مختلف به‌ویژه در روستاها باید در بهترین شرایط ممکن انجام شود، چراکه این کار موجب هرچه بهتر شدن شرایط اقتصادی و اشتغال استان می‌شود.

این مقام مسئول بیان‌کرد: در توزیع اعتبارات و تسهیلات باید جلوی ایجاد تبعیض و رانت و شکل‌گیری روابط گرفته شود.

استاندار خوزستان با یادآوری دستورات رییس جمهور و سیاست‌های دولت در اولویت قرار دادن ۲ موضوع مسکن و اشتغال اظهارکرد: بانک‌ها باید ارتباط ۲ سویه بین صنعت و مسکن برقرار کنند و برای پرداخت تسهیلات در این حوزه‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

بودجه‌ تعیین شده دولت در سفر اخیر رییس جمهور به خوزستان ۱۸۰ هزار میلیارد ریال است که با درنظر گرفتن میزان سرمایه و اعتبار اختصاصی شرکت‌های سرمایه‌گذاری و بانک‌ها در این سفر برای استان، این رقم به ۴۰۰ هزارمیلیارد ریال افزایش یافته است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.