stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 459682
  • 18 اردیبهشت 1402 - 19:44
1

کشف ۱۲ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان

کشف ۱۲ میلیارد کالای قاچاق در خوزستان
خوزستان - مسئولین انتظامی خوزستان، از کشف دو نوع کالای قاچاق در دو شهرستان خرمشهر و بهبهان خبر دادند.
قلم | qalamna.ir :

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق و جرایم اقتصادی فرماندهی انتظامی بهبهان حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه خودروی سواری مشکوک و با رعایت حقوق شهروندی و استفاده از علائم هشدار دهنده آنها را متوقف کردند.

این مقام مسئول افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای مذکور ۵۰ تخته پتو مسافرتی، ۴۰ تخته حوله حمام، ۲۵۰ عدد رو بالشی، ۹۰ عدد ملحفه، ۵۰ عدد رو تشکی، ۲ تخته زیر انداز و ۶ هزار و ۵۰ عدد لوازم آرایشی فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه کارشناسان، ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در همین ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی بهبهان معرفی شدند.

همچنین سرهنگ نجم الدین سهرابی  فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان، به ۲ دستگاه خودروی ایسوزو و نیسان مشکوک و آنان را برای بررسی بیشتر متوقف کردند. که در نهایت از بازرسی این خودرو ها، مقدار ۴ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت‌های قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.