stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 459980
  • 25 اردیبهشت 1402 - 12:13
2

پیشرفت بیش از ۷۰ درصد بیمارستان خیریه سرطانی دزفول

پیشرفت بیش از ۷۰ درصد بیمارستان خیریه سرطانی دزفول
خوزستان - رئیس بیمارستان خیریه سرطانی دزفول گفت: بیمارستان جدید خیریه سرطانی دزفول که در هشت طبقه در حال ساخت است، ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا اسماعیل چگنی رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اظهار داشت: تاکنون نماکاری و تاسیسات بیمارستان جدید سرطانی دزفول انجام شده و کاشی کاری آن نیز در حال انجام است.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش می‌شود درمانگاه و اورژانس این بیمارستان تا پایان امسال و اتاق‌های عمل، بخش‌های سی سی یو و آی سی یو تا نیمه اول سال آینده راه اندازی شوند.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول بیان کرد: برآورد اولیه برای ساخت بیمارستان سرطانی ۵۵۰ میلیارد ریال بود ولی با توجه به تورم، ساخت این بیمارستان سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه در برداشت که تاکنون یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه شده است.

وی با اشاره به تامین تمام هزینه‌های ساخت این بیمارستان توسط خیران خواستار همکاری بیش از پیش نیکوکاران برای تکمیل این بیمارستان خیریه شد.

اسماعیل چگنی بیان کرد: در صورت تکمیل این بیمارستان بخش‌های سی سی یو، آی سی یو، آزمایشگاه، دندانپزشکی، داروخانه و تمام نیازهای بیماران برطرف می‌شود و ۱۱۰ تخت بستری به ظرفیت بیمارستان اضافه خواهد شد.

وی افزود: دستگاه پت اسکن با صرف ۱۷۰ میلیارد ریال با نرخ دولتی خریداری و در طبقه منفی یک این بیمارستان نصب شده است که تلاش می‌شود طی روزهای آینده با حضور یکی از مسوولان وزارت بهداشت مورد بهره برداری و در اختیار بیماران قرار گیرد.

رئیس بیمارستان خیریه سرطانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول درخصوص فعالیت این بیمارستان گفت: اکنون در بخش شفادرمانی روزانه ۴۵ نفر شیمی درمانی سرپایی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این بیمارستان ۲۰ تخت بستری دارد، افزود: روزانه بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بیمار سرطانی توسط پزشکان این بیمارستان ویزیت و بین ۱۰۵ تا ۱۱۰ نفر از خدمات رادیوتراپی آن بهره مند می‌شوند.

افزون بر ۹ هزار و ۶۰۰ نفر زیرپوشش خدمات بیمارستان خیریه سرطانی دزفول قرار دارند. انجمن حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در سال ۹۱ به همت مردم دزفول در این شهرستان شکل گرفت و با حمایت‌های مردمی پشتیبان و حامی بیماران مبتلا به سرطان است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.