stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
  • کد خبر : 461500
  • 23 خرداد 1402 - 19:13
2
معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان:

دوران “بزن و در رو” در ایذه به پایان رسیده است

دوران “بزن و در رو” در ایذه به پایان رسیده است
خوزستان - این مقام مسئول گفت: دوران "بزن و دررو" در ایذه به پایان رسیده و برخورد جدی‌تر با مسببان ناامنی منطقه در دستور کار دستگاه‌های امنیتی و قضایی قرار دارد.
قلم | qalamna.ir :

ولی الله حیاتی معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان در مراسم تشییع شهید مدافع امنیت “محمد قنبری” اظهار کرد: حضور پرشور مردم در این مراسم سه پیام مهم مخابره کرد که پیام اول به دشمنان و معاندین نظام بود. مردم غیور ایذه با حضورشان اعلام کردند که برای دفاع از این انقلاب حتی جان خود را تقدیم می کنند.

وی با بیان اینکه ایذه خواستگاه سرداران بزرگی است که جان خود را در راه انقلاب فدا کردند افزود: مردم لر و بختیاری به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی، شریف‌ترین و وفادارترین قوم به ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: پیام دومی که از حضور مردم در این مراسم مخابره می شود، اقتدار و امنیت کشور است. کسانی که جوانان را اغفال می‌کنند و نظم و امنیت عمومی را نشانه رفته‌اند باید بدانند دوران ببزن و در رو ایذه به پایان رسیده است.

این مقام مسئول پیام سوم حضور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید قنبری را وحدت اقوام عنوان کرد و افزود: خوزستان مظهر وحدت اقوام است و در شهرستان ایذه شاهد وحدت ایل لر و بختیاری و بهمئی هستیم.

حیاتی با تاکید بیش از هر زمانی برای دفاع از انقلاب باید جانفشانی کرد گفت: انقلاب اسلامی ما که حاصل خون فرزندان شما و دسترنج مردم بود امروز در معرض جنگ تمام عیار ترکیبی، شناختی و اقتصادی قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز باید در جبهه های فرهنگی، نرم افزاری و اقتصادی همان کاری را کنیم که سرداران بزرگ ایذه با شهادتشان در راه انقلاب گام برداشتند. همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم و قطعاً با موفقیت از این گردنه عبور خواهیم کرد.

گفتنی است سروان محمد قنبری، شهید مدافع امنیت در شهرستان ایذه پس از ۲۷ سال خدمت، جان خود را در مسیر صیانت از آرامش و امنیت مردم فدا کرد تا ایران اسلامی عزتمند و سربلند بماند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.