stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 461521
  • 24 خرداد 1402 - 14:47
0

بررسی اثربخشی پنجره واحد صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در خوزستان

بررسی اثربخشی پنجره واحد صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در خوزستان
خوزستان - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان با تاکید بر اینکه سامانه پنجره واحد متحدالشکل باعث تسریع در صدور مجوزهای سرمایه گذاری می شود گفت: اثربخشی درگاه مربوط به صدور مجوزها با هدف تسهیل فعالیت های اقتصادی استان بررسی و ارزیابی خواهد شد تا نواقص احتمالی در این زمینه رفع شود.
قلم | qalamna.ir :

مهرداد نیکو رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان اظهار داشت: برای تسریع در صدور مجوزها پنجره واحدی در خوزستان راه‌اندازی شده بود اما بر اساس طرح کاربردی وزارت اقتصاد، پنجره واحد متحدالشکل یعنی نرم افزار و پلتفرم یکسان، راه اندازی شد که می تواند با سرعت بیشتری به تقاضای صدور مجوز سرمایه گذاران پاسخ دهد.

وی همراهی دستگاه‌های اجرایی در اثر بخش بودن این پنجره واحد را ضروری دانست و ادامه داد: دستگاه های اجرایی مختلف، به تدریج در حال اتصال به این درگاه هستند البته این پروژه ممکن است در ابتدای کار با مشکلاتی همراه باشد.

نیکو ادامه داد: به مرور زمان شاهد تسهیل در صدور مجوزها خواهیم بود و باید فرآیند اتصال دستگاه‌های اجرایی به این سامانه و فرآیند صدور مجوز رصد شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان گفت: قرار است اداره کل امور اقتصادی و داریی خوزستان در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، در خصوص این سامانه توضیحات لازم مبنی بر تعداد مجوزها و اثربخشی آن در بخش های مختلف اقتصادی را ارائه کند.

حمید رضا فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ابتدای امسال تا کنون ۲۱۰ جواز تأسیس و ۴۰ پروانه بهره برداری صادر شده است که نشان از تلاش برای ایجاد بستر کار و تولید بیشتر در استان است.

این مقام مسئول افزود: با تمهیدات اندیشیده شده، زمان صدور جواز تأسیس در استان به ۲ روز کاهش یافته است تا شرایط برای جذب سرمایه گذار در استان فراهم شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.