stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 461801
  • 30 خرداد 1402 - 19:09
2

تلاش برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم/ عملکرد‌های اثربخش باید به آگاهی مردم برسد

تلاش برای حل مشکلات و پیگیری مطالبات مردم/ عملکرد‌های اثربخش باید به آگاهی مردم برسد
خوزستان - استاندار خوزستان در نشست شورای اطلاع رسانی خوزستان گفت: برای اثربخشی فعالیت‌ها باید مطابق با نیازسنجی‌ها در راستای رفع مشکلات مردم کار کرد.
قلم | qalamna.ir :

سیدعلی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان اظهار داشت: مدیران باید در صحنه حضور پیدا کنند و بازدید‌های میدانی داشته باشند و نشستن در ادارات و فاصله‌گیری از مردم به‌هیچ‌ وجه زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست.

این مقام مسئول افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقدامات برخی از مدیران تنها در حد خوراک برای فضای مجازی است. در صورتی که اثربخشی اقدامات و رضایتمندی مردم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه ما اصرار داریم کار‌ها و خدمات انجام شده به صورت واقعی باشد ادامه داد: عملکرد‌های اثربخش باید به آگاهی مردم برسد تا خدماتی که ارائه می‌شود را مورد قضاوت قرار دهند.

حسینی محراب بیان کرد: شورای اطلاع رسانی استان باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که هیچ مدیری اجازه فریب مردم و افکار عمومی را نداشته باشد. متاسفانه بعضی از مدیران به جای معرفی سیستم، به دنبال معرفی شخص هستند در حالی که نباید اجازه داد تا از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ در انتخابات‌های سیاسی یا صنفی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: معمولا سرویس‌های اطلاعاتی در استان‌های مهم کشور و از جمله خوزستان، افراد دست نشانده‌ای دارند که برایشان مطلب می‌نویسند لذا انتظار داریم رسانه‌های دلسوز استان در مقابل، کار خنثی‌سازی را انجام دهند.

استاندار خوزستان گفت: بستر کار اطلاع‌رسانی تغییر کرده و باید از شیوه‌های مدرن اطلاع‌رسانی در جهت پیشبرد اهداف دولت استفاده کرد تا اثرگذاری کار بالاتر رود. اگرچه اکثر مردم از رسانه‌های رسمی استفاده می‌کنند، اما نباید از فضای مجازی نیز غافل بود؛ به همین دلیل باید در این زمینه هوشیار باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.