stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 461869
  • 31 خرداد 1402 - 17:35
1

معدوم سازی بیش از یک تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در اهواز

معدوم سازی بیش از یک تن انواع فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی در اهواز
خوزستان - سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان اهواز از کشف و ضبط بیش از یک تن تن انواع فرآورده خام دامی تازه، غیر قابل مصرف انسانی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

سید مرتضی قریشی سرپرست دامپزشکی اهواز اظهار داشت: طی بازرسی‌های کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره از محل سردخانه‌ها و مراکز نگهداری فرآورده‌های خام دامی در اهواز، بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف انسانی کشف، ضبط و بعد از طی مراحل قانونی معدوم گردید.

این مقام مسئول هدف از این بازدید و بازرسی‌ها را بررسی کیفیت بهداشتی مواد خام دامی و رعایت دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور در زمینه نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی تازه در اینگونه مراکز، در راستای تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه برشمرد.

سرپرست اداره دامپزشکی اهواز ادامه داد: شهروندان جهت حفظ سلامت خود و خانواده، فرآورده‌های خام دامی را فقط از فروشگاه‌های مجاز خریداری نموده و هنگام خرید به شرایط ظاهری و بهداشتی فرآورده‌های خام دامی تازه و منجمد از جمله بو و رنگ طبیعی و دارا بودن لیبل مشخصات بهداشتی شامل تاریخ تولید و انقضا و شرکت تولید کننده دقت نمایند.

قریشی گفت: از همشهریان تقاضامندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات یا تقلبات مربوط به فرآورده‌های خام دامی مذکور با سامانه ۱۵۱۲ دامپزشکی ارتباط برقرار نمایند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.