stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 462156
  • 06 تیر 1402 - 19:05
1
به مناسبت هفته قوه قضائیه صورت پذیرفت؛

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خرمشهر

دیدار مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خرمشهر
خوزستان - مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان به مناسبت فرارسیدن هفته قوه قضاییه به همراه یعقوب برفی نژاد رئیس اداره حقوقی و جمعی از کارکنان این امور، با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان خرمشهر دیدار و گفتگو کرد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این دیدارها ضمن تبریک روز قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش گفت: مجموعه دستگاه قضایی شهرستان خرمشهر نقش مهمی در ایجاد عدالت اجتماعی و حل کردن اختلافات و دعوای مردم دارد و همکاری و تعامل این قوه با سایر اُرگانها و دستگاه های اجرایی در برپا کردن اجرای قانون بسیار موثر بوده است.

وی خاطرنشان‌کرد: قوه‌ قضائیه برقرار کننده عدل و احقاق حق صاحبان حق است که این امر مهم وجود قوه قضاییه را حائز اهمیت ساخته و مسئولیت این نهاد را بسیار سختر کرده است و از همین جهت فرارسیدن روز قوه قضائیه را به تمام پرسنل زحمت کش قوه قضائیه و مخصوصا دادگستری شهرستان خرمشهر تبریک عرض می کنم و از خداوند متعال برای آن ها سلامتی و موفقیت روز افزون را خواهانم.

وی افزود : شرکت نفت و گاز اروندان بعنوان دومین شرکت بزرگ استخراج نفت در ایران، حفظ و افزایش تولید را به عنوان هدف اصلی خود به همت تلاشگران این شرکت دنبال می کند تا بتواند در جبهه اقتصاد سهم خود را در افزایش قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایفا نموده و امید به پیشرفت را در جامعه افزایش دهد .

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: این شرکت در انجام مسئولیت های اجتماعی همیشه پیشتاز و در خط مقدم بوده و انجام آن را در اولویت های اصلی خود قرار داده و آنرا با جدیت دنبال می کند و در همکاری و تعامل با همه ادارات شهرستان های حوزه استحفاظی خود از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

غلامی رئیس دادگستری شهرستان خرمشهر  نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم شرکت نفت و گاز اروندان در صنعت نفت و اقتصاد کشور گفت : عملکرد مناسب در بخش صنعت نفت و اقتصاد نه تنها بهبود معیشت مردم بلکه امید بخشی در جامعه را نیز به دنبال دارد و این امر باعث کاهش مراجعه مردم به مراجع قضایی می شود.

در ادامه باوی دادستان شهرستان خرمشهر ضمن قدردانی از شرکت نفت و گاز اروندان و مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل این شرکت در خصوص فعالیت ها و کمک های بی نظیر آن در برپایی موکب و ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی و خدمات شبانه روزی  در حادثه تاسف بار متروپل و همچنین ارائه خدمات به ادارات شهرستان خرمشهر را قابل تقدیری و تجلیل دانست و بیان داشت : تمام بخش های جمهوری اسلامی ایران یک سنگر خدمت هستند و باید به شایسته ترین وجه وظایف خود را انجام داده و در کارها در صورت امکان با یکدیگر همکاری و تعامل داشته باشند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.