stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 462341
  • 11 تیر 1402 - 15:16
2

اراده ایران اسلامی حفظ  بشار اسد بود

اراده ایران اسلامی حفظ  بشار اسد بود
قلم | qalamna.ir :
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق است که این مهم مدیون وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است.
 سردار علی فدوی با بیان اینکه دشمن سعی داشت در بین نسل جدید ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت و شهیدان، انقطاع نسلی ایجاد کند، تصریح کرد: در محور مقاومت و دفاع از حرم که عموماً نسل جدید و دفاع مقدس را ندیده بودند، انتقال نسلی شکل گرفت و این جوانان دنباله‌رو شهیدان دوران جنگ تحمیلی شدند.
وی تصریح کرد: هرچند دشمن به‌کرات شکست خود در برابر ایران اسلامی را اعتراف کرده؛ اما دنباله‌رو‌های داخلی و خارجی آن‌ها هنوز امید به پیروزی دارند، در حالی که جمهوری اسلامی اقتدار، عظمت و اراده خود را به جهانیان اثبات کرده است.هرچند آمریکا از نظر تسلیحات پیشرفته نظامی، تبلیغات رسانه‌ای، نیرو و دیگر عرصه‌های جنگی بسیار قدرتمند و ابرقدرت دنیاست، اما به خواست و اراده خداوند همواره مرعوب عظمت ایران اسلامی شده است.
جانشین فرمانده سپاه  ادامه داد: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی بشاراسد بودند؛ اما، چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزار‌های پیشرفته و حمایت کشور‌های دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.
فدوی ادامه داد: اکنون دشمن با ورود به جنگ نرم فرهنگی، به مصاف عقاید و باور‌های جوانان رفته و این بار خانواده‌ها با محوریت بانوان خط پیکان هجمه‌های دشمن جهت اشاعه لاابالی‌گری هستند و ما باید همچون گذشته با اتحاد و انسجام و تکلیف به فرامین الهی در این جنگ نیز پیروز شویم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.