stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 462702
  • 20 تیر 1402 - 11:00
0

برنامه ریزی وزارت نفت برای کاهش و حذف آلاینده‌های محیط زیستی

برنامه ریزی وزارت نفت برای کاهش و حذف آلاینده‌های محیط زیستی
در نشستی با توجه به برنامه‌های وزارت نفت برای کاهش و حذف آلاینده‌های محیط زیستی، انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و آلاینده‌های هوا در مناطق نفت خیز جنوب بررسی شد.
قلم | qalamna.ir :

نشست کارگروه کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و آلاینده‌های هوا از سوی شرکت‌های تابعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همسو با اجرای دستورعمل‌های وزارت نفت و با هدف برنامه‌ریزی برای کاهش و حذف آلاینده‌های محیط زیست به میزبانی اداره اچ‌اس‌ئی شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در این نشست تخصصی، با اشاره به اهمیت توجه به محیط زیست در توسعه پایدار و دستاورد‌های شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در کاهش سوختن گاز‌هایی مشعل، با برنامه‌ریزی اصولی برای رفع دغدغه و نگرانی جامعه پیرامونی درباره‌ی آلودگی هوا تأکید شد.

تشریح روند جمع‌آوری گاز‌های گلخانه‌ای، بررسی تاریخچه گاز‌های تولیدی و ارسالی به مشعل در مناطق نفت‌خیز جنوب، تدابیر لازم برای کاهش انتشار آلاینده‌های زیست محیطی و مقایسه گازسوزی شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب مواردی بود که در این نشست برررسی شد.

در ادامه عملکرد شرکت‌های نفت و گاز آغاجاری و گچساران در حوزه جلوگیری از سوختن گاز‌های و تولید گاز‌های گلخانه‌ای، راه‌کار‌های کاهش آن و ارائه دستورعمل‌های تازه با مقایسه آماری مقدار تولید نفت و گاز و گاز‌های سوخته شده در واحد‌ها و تأسیسات به تفکیک بررسی و راستی‌آزمایی شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.