stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ تیر , ۱۴۰۳ Wednesday, 3 July , 2024
  • کد خبر : 463945
  • 19 مرداد 1402 - 20:12
1

صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان آزاد شد

صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان آزاد شد

خوزستان – سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: صید میگوی ببری در صیدگاه بحرکان از امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه تا اطلاع بعدی آزاد و صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.

قلم | qalamna.ir :

فلامرز مزارعی سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان با اشاره به مصوبه کمیته مدیریت صید استان، در خصوص شیوه صدور مجوز برای شناور‌های صیادی استان جهت دریاروی اظهار داشت: مجوز صید در این مدت فقط برای لنج‌های صیادی در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان برای صید ماهی و میگو به صورت یکسان ۱۰ الی ۱۱ روزه و برای قایق‌های صیادی شهرستان هندیجان ۷ روزه صادر می‌شود.

او رعایت برخی اقدامات فنی و استاندارد از جمله داشتن براین تانک، سایبان، اخذ گواهینامه سمپاشی معتبر و بهداشتی برای شناور و خدمه شناور‌های صیادی راالزامی دانست.

مزارعی ادامه داد: تخلیه و حمل و نقل آبزیان صید شده تابع مقررات بوده و مسئولان کنترل کیفی ناظر برحسن اجرای دستورالعمل‌ها خواهند بود و خودرو‌های حمل و نقل آبزیان ملزم به تجهیز به اتاقک عایق دار استاندارد هستند.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات خوزستان گفت: همزمان با آزادسازی صید میگو، پایان دریابست در صیدگاه بحرکان خواهد بود، صدور مجوز صید ماهی در این صیدگاه همچنان ممنوع است.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: شناور‌ها صید میگوی خود را به صورت روزانه در بنادر صیادی تخلیه می‌کنند و آمارگیران می‌بایست نسبت به تهیه و ارسال آمار دقیق در فرم‌های مربوطه به صورت تمام شماری هر ۳ روز یکبار به معاونت صید استان اقدام کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.