stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 464257
  • 28 مرداد 1402 - 12:42
1
دادستان مرکز خوزستان:

نظارت مستقیم دادسرای استان بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی

نظارت مستقیم دادسرای استان بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی
خوزستان - این مقام مسئول از نظارت مستقیم دادسرای استان بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

صادق جعفری چگنی دادستان مرکز استان خوزستان در نشست با معاونین خود و قضات شعب اختصاصی رسیدگی‌کننده به ناهنجاری‌ها و رفتار‌های پرخطر، ضابطین و نمایندگان شهرداری، ضمن بررسی اقدامات صورت گرفته، بر رسیدگی فوق‌العاده این پرونده‌ها در شعب ویژه و نظارت بر اقدامات ضابطین تاکید و بر تامین امنیت در حوزه‌های مختلف با برخورد به موقع، قانونی و موثر تاکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به نظارت مستقیم این دادسرا بر طرح برخورد فراجا با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی از طریق بازدید میدانی، گفت: با کسانی که با رفتار‌های پرخطر موجب سلب امنیت و آرامش مردم و همچنین بروز ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح استان شوند، برخورد جدی و قاطع خواهد شد.

وی راهبرد دادستانی مرکز استان را ضمن برخورد قضایی با متخلفان، پیشگیری و الزام دستگاه‌های ذی‌ربط در انجام وظایف اجرایی و نظارتی و همچنین پیگیری حقوق عامه افزود: اماکنی که به اخطار‌ها و تذکرات ناظرین توجه نکنند، پلمب و خودرو‌هایی که حرکات نمایشی در معابر داشته باشند توسط پلیس توقیف و با رانندگان برخورد قضایی صورت خواهد گرفت.

جعفری چگنی تصریح کرد: برای این افراد از ظرفیت‌های تکمیلی قانون در مجازات از جمله منع از رانندگی با وسایل نقلیه موتوری و یا تصدی وسایل موتوری و توقیف وسایل ارتکاب جرم جهت تامین امنیت استفاده خواهد شد.

در پایان این جلسه دادستان مرکز استان خوزستان به‌صورت سرزده ضمن بازدید از طرح‌های درحال اجرای ضابطان در مناطق مختلف شهر اهواز از تلاش نیروی انتظامی و بسیج و دستگاه‌های امنیتی در تامین امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت قدردانی کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.