stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 465638
  • 01 مهر 1402 - 20:31
1
استاندار خوزستان:

مدارس خوزستان باید از نظر علمی سرآمد باشند

مدارس خوزستان باید از نظر علمی سرآمد باشند
خوزستان - این مقام مسئول گفت: امیدواریم که رشد علمی دانش آموزان روز به روز بهتر شود و مدارس سرآمدی در خوزستان داشته باشیم.
قلم | qalamna.ir :

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان در آئین نواخته شدن زنگ آغازین بازگشایی مدارس خوزستان اظهار داشت: مدرسه دارای سه رکن معلم، دانش‌آموز و اولیاست که پایه گذار اساسی علم آموزی، پیشرفت، سعادت و دانشمندشدن هستند.

استاندار خوزستان ادامه داد: شهید کاظمی که در رویان سرآمد روزگار شد و کشور را در بسیاری از مسائل پزشکی به عزت رساند و مشکلات بسیاری از خانواده‌ها برطرف کرد؛ دانش آموزی بود که هدف خوبی را برای ادامه مسیرش انتخاب کرد.

این مقام مسئول معلمان را بهترین الگو برای دانش آموزان دانست و گفت: همه باید اهداف خوبی برای خود داشته باشند؛ همه معلمان و والدین بهترین الگو برای دانش آموزان هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود و متقابلاً دانش آموزان با پشتکارشان بهترین الگو برای معلمان و والدین هستند.

وی با بیان اینکه تمام تلاشمان را برای پیگیری امور معلمان به کار خواهیم بست، تصریح کرد: امیدواریم که رشد علمی دانش آموزان روز به روز بهتر شود و مدارس سرآمدی در خوزستان داشته باشیم؛ محیط رقابتی امتحانات و تحصیلی در استان به گونه‌ای باشد که خوزستان به هر آنچه که می‌خواهد، برسد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.