stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 466215
  • 16 مهر 1402 - 11:12
4

افتتاح ۴ پروژه صنعتی و عمرانی در شرکت نفت و گاز مارون

افتتاح ۴ پروژه صنعتی و عمرانی در شرکت نفت و گاز مارون
خوزستان - با برگزاری نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، افتتاح ۴ پروژه صنعتی و عمرانی انجام شد.
قلم | qalamna.ir :

در جلسه نشست پیش بینی بهره‌دهی ۵ ساله چاه‌های نفت وگاز شرکت مارون، با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مدیرعامل شرکت نفت وگاز مارون و جمعی از مدیران عالی و کارشناسان دوشرکت، ۴ پروژه مهم فنی و عمرانی در شرکت مارون به بهره‌برداری رسید.

پروژه احداث ۳۶ کیلومتر خط لوله ۱۰ اینچ از شادگان به مارون ۳ و ۴، با هدف افزایش توان تولید به میزان ۱۵ هزار بشکه در روز بهره‌برداری شد. اعتبار این پروژه ۱۴۰ میلیارد ریال بوده که شامل ۲۶ کیلومتر از کلاستر شادگان به مارون ۳ و ۱۰ کیلومتر خط لوله از مارون ۳ به مارون ۴ است.

سالن جلسات ستاد مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون با اعتبار ۹۹ میلیارد ریال به بهربرداری رسید. ظرفیت این سالن ۱۶۰ نفر بوده که مجهز به یونیت و دوربین علاوه بر سیستم‌های ویدئویی و صوتی کنفرانس، نمایشگر‌های ۸۵ اینچ و سیستم ویدئو پروژکشن است.

سومین پروژه، بکارگیری پمپ چند مرحله BB۳ با هدف صیانت از زیست بوم پیرامونی تاسیسات مجتمع صنعتی شماره ۳ مارون است که با دستور مهندس دانشی به بهره‌برداری رسید.

ساخت و نصب یک دستگاه تفکیک گرسیار نفت(MOS) با هدف، تسریع در راه اندازی چاه‌های ترمیمی و دارای افت فشار، چهارمین پروژه فنی و عمرانی بود که در نشست فورکست شرکت نفت وکاز مارون افتتاح شد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.