stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 466401
  • 20 مهر 1402 - 20:13
4

هزینه‌های بازسازی و نصب پل عنافچه توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده است

هزینه‌های بازسازی و نصب پل عنافچه توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده است
خوزستان - فرمانده پادگان مهندسی، رزمی ۴۲۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه خوزستان: کلیه هزینه‌های بازسازی و نصب پل شناور عنافچه توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده که به نیابت از شهدای ۸ سال دفاع مقدس هدیه به مردم این منطقه می کنیم.
قلم | qalamna.ir :

سرهنگ سیدحسین فرقانی فرمانده پادگان مهندسی، رزمی ۴۲۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه خوزستان، در نشست خبری با اصحاب رسانه روز چهارشنبه هجدهم مهرماه ۱۴۰۲، اظهار کرد: پل عنافچه شهرستان ملاثانی از سال ۱۳۹۲ تا اردیبهشت ۱۴۰۲ به مدت ۱۰ سال روی رودخانه کارون در حال خدمت رسانی به مردم منطقه شهرستان قرار داشت که در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۲ به علت طغیان رودخانه کارون غرق شد.

وی عنوان کرد: در راستای اوامر امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی مقرر شد گروه ۴۲۲ به میدان عمل ورود کند و نسبت به نصب این پل اقدام نمایند تا اتصال دو بخش منطقه شهرستان باوی برقرار شود.

این مقام نظامی افزود: با بازدید چند مرحله‌ای پل حسب دستور فرماندهی ارتش، شروع مطالعات پایه و کارشناسی، عملیات ساحل سازی در دو طرف رودخانه توسط عوامل پشتیبانی، لجستیک گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی نیروی زمینی ارتش صادر شد که در سحرگاه روز پنج شنبه مورخه بیستم مهرماه ۱۴۰۲ بارگیری سطح های پل توسط ماشین آلات و ادوات سنگین به انجام رسید.

فرمانده پادگان مهندسی، رزمی ۴۲۲ نیروی زمینی ارتش در منطقه خوزستان گفت: این عملیات تا روز شنبه مورخه بیست و دوم مهرماه ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد و ساکنان شهرستان باوی از روز یکشنبه مورخ بیست و سوم مهرماه می توانند از روی این پل تردد کنند.

سرهنگ فرقانی افزود: مبلغ تخصیص یافته از منابع ملی جهت آماده سازی پل ۳۰ میلیارد ریال بوده که صرف خارج کردن سطح های مغروق پل و تجهیزات تخریب شده است. همچنین کلیه هزینه‌های بازسازی و نصب پل توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تامین شده که به نیابت از شهدای ۸ سال دفاع مقدس هدیه به مردم این منطقه می کنیم.

وی در پایان گفت: هزینه‌های تعمیر و نگهداری پل از منابع شهرداری شهرستان باوی ماهانه حدود ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان است که به نیروی زمینی ارتش گروه ۴۲۲ رزمی مهندسی به جهت تعمیر و نگهداری پل پرداخت می‌شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.