stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 470364
  • 01 بهمن 1402 - 14:15
0

گزارش بورس امروز یکشنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز یکشنبه یکم بهمن ماه ۱۴۰۲
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی:شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز بازار سهام، با ۱۳ هزار و ۷۲۵ واحد کاهش معادل ۶۳ صدم درصد به دو میلیون و ۱۵۳ هزار و ۲۰۳ واحد رسید.شاخص هم وزن نیز با ۱۰ هزار و ۳۱ واحد کاهش معادل یک و ۳۳ صدم درصد در محدوده ۷۴۴ هزار و ۳۰۲ واحد قرار گرفت.

نماد‌های تاپیکو، شستا، شتران، خودرو، وغدیر و شبهرون از نماد‌های تاثیر گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های ذوب، حکشتی و بوعلی با تاثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.نماد‌های شتران، ذوب، شبندر، شستا، خودرو و فولاد هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند.

شاخص کل فرابورس نیز امروز با ۳۷۱ واحد کاهش به عدد ۲۵ هزار و ۶۷۰ واحد رسید.نماد‌های بپاس، آریا، فصبا، وسپهر و انتخاب از نماد‌های با تاثیر منفی و نماد‌های فزر، آ س پ و سبحان از نماد‌های با تاثیر مثبت بر بازار فرابورس امروز بودند.

بازار امروز سهام شاهد ۱۵۴ نماد مثبت برابر ۶۲۸ نماد منفی بود. ۳۷ صف خرید مقابل ۶۸ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۶۴۰ میلیارد تومان رسید.معامله گران امروز ۹ میلیارد و ۵۶۰ میلیون سهام را به ارزش ۴ هزار و ۸۸۹ میلیارد تومان دست به دست کردند.ارزش دلاری امروز بازار سرمایه نیز ۲۴۰ میلیارد دلار بود.

هشتگ: , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.