stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 470444
  • 03 بهمن 1402 - 14:17
1

شرط افتتاح مسکن ملی در پرند چیست؟

شرط افتتاح مسکن ملی در پرند چیست؟
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: مسئول شهر جدید پرند، باقی‌‌‌مانده مسکن‌‌‌مهر و شرط افتتاح مسکن‌‌‌ملی را اعلام کرد.مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: ‌‌‌از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۱۱‌هزار و ۸۹۶ واحد مسکونی در شهر جدید پرند بهره‌‌‌برداری شد که از این میزان، حدود ۱۱‌هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر و ۴۹۶ واحد نهضت ملی مسکن است.
 

آرش صیادی افزود: از ابتدای اجرای طرح مسکن ملی مربوط به دولت فعلی تاکنون، قرارداد ساخت ۳۰‌هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در قالب این طرح منعقد شده که در حدود ۱۵‌هزار واحد مسکونی در مرحله پایان فونداسیون است و چنانچه تامین خدمات زیربنایی به‌ویژه آب و فاضلاب انجام شود، حداقل بین یک‌‌‌هزار تا یک‌‌‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

 

او درباره باقی‌‌‌مانده‌‌‌های طرح مسکن مهر در پرند نیز تصریح کرد: باقی‌مانده مسکن مهر پرند، یک‌هزار و ۳۶۹ واحد است که این تعداد پروژه‌‌‌ها از جمله پروژه‌‌‌هایی هستند که عمدتا تعاونی‌‌‌ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند. بخشی از آنها مشکلات حقوقی‌‌‌شان برطرف شده و در برنامه است تا پایان امسال حدود ۳۰۰ واحد از این میزان واحد باقی‌مانده، تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.