stat counter
تاریخ : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 28 September , 2024
  • کد خبر : 120083
  • 16 اردیبهشت 1399 - 14:26
2
مدیرکل خدمات بازرگانی اصفهان:

برنج وارداتی در بنادر از سوی نهادهای ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد

برنج وارداتی در بنادر از سوی نهادهای ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد
مدیرکل خدمات بازرگانی اصفهان با تاکید بر سلامت و کیفیت اقلام نامبرده، اظهارداشت: برنج وارداتی در بنادر از سوی نهادهای ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد تا بدون هیچ مشکلی مواد مورد نیاز به دست مصرف‌کننده برسد.
قلم | qalamna.ir :

محمود ابراهیمی، افزود: این کالاها از سوی شرکت‌های تعاونی، اتحادیه‌ها و فروشگاه های زنجیره ای دریافت می‌شود و با نرخ سود پایین‌تر نسبت به نرخ آزاد در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه قیمت‌های اقلام یاد شده بصورت مصوب و در جهت تثبیت بازار لحاظ می‌شود، اضافه کرد: قیمت تحویلی درب انبار هر کیلوگرم برنج به مجموعه‌های یاد شده ۷۲ هزار ریال و قیمت شکر ۴۰ هزار و ۵۰۰ ریال است.

وی با تاکید بر سلامت و کیفیت اقلام نامبرده، اظهارداشت: برنج وارداتی در بنادر از سوی نهادهای ذیربط مورد بررسی کیفی قرار می‌گیرد تا بدون هیچ مشکلی مواد مورد نیاز به دست مصرف‌کننده برسد.

ابراهیمی افزود: سازمان غذا و دارو و نهادهای مرتبط با دانشگاه علوم پزشکی در اصفهان نیز کیفیت و سلامت مواد غذایی موجود در انبارهای اداره خدمات بازرگانی را می‌سنجد تا پس از تایید صحت سلامت و کیفیت در بازار توزیع شود، این رو جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل خدمات بازرگانی اصفهان تصریح کرد: توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار سهمیه خانوار با قیمت مصوب در شهرستان‌های استان در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: با وجود تمامی مشکلات بویژه از زمان شیوع ویروس کرونا، بازار در استان آرامش دارد و کالاهای اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌های مصرف بدون هیچ کمبودی موجود است.

وی بهبود زیرساخت‌های فنی و الکترونیکی را برای ارایه بهتر خدمات و سرعت در توزیع اقلام مفید و ضروری دانست و تصریح کرد: هر اندازه از فعالیت‌های و اقدامات حضوری کم و به فعالیت‌های الکترونیکی اضافه شود خواهیم توانست خدمات بهتری ارایه کنیم.

استان اصفهان بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد که در ۲۴ شهرستان و ۱۰۵ شهر ساکن هستند.

حدود ۲۵۰ هزار واحد صنفی در استان اصفهان فعالیت دارند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.