stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۵ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 6 October , 2024
  • کد خبر : 139898
  • 04 تیر 1399 - 15:14
3

ساها: راشفورد مثل ام‌باپه است ولی در تیمی ضعیف تر بازی می‌کند

ساها: راشفورد مثل ام‌باپه است ولی در تیمی ضعیف تر بازی می‌کند

مهاجم فرانسوی سابق منچستریونایتد می‌گوید مارکوس راشفورد شرایط کیلیان ام‌باپه برای درخشش را ندارد.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از سایت فرانس فوتبال، لوئیز ساها، مهاجم پیشین منچستریونایتد معتقد است که مارکوس رشفورد، مهاجم شیاطین سرخ و کیلیان ام‌باپه، مهاجم PSG شباهت های زیادی به هم دارند ولی راشفورد در تیمی ضعیف تر بازی می کند و به همین خاطر درخشش او چندان به چشم نمی‌آید.

لوئیس ساها گفت: هر دو بازیکن خیلی سریع هستند و وقتی در محاصره دو یا سه مدافع قرار دارند، می توانند از شرایط خارج شوند. در  چنین شرایطی مارکوس و کیلیان بسیار مشابه هستند. آنها دوست دارند در عرض زمین بازی کنند اما به خط حمله نیز می آیند. نکته قوت کیلیان این است که او همیشه سر بالاست. وقتی او مسابقه را شروع کرد، شما باید توپ را به او بدهید. او خیلی سریع است. راشفورد نیز چنین شرایطی دارد. هنگامی که او شروع به دویدن می‌کند با سرعت بالای خود مدافعان تیم حریف را خسته می کند.

ساها در ادامه گفت :‌ از نظر استعداد قطعاً با یکدیگر خیلی شباهت دارند. در یونایتد، مارکوس بخشی از تیم در حال گذار بود. در چنین شرایطی نتوانست خودش را اثبات کند. او نیاز به رهبری داشت. او در تیم ضعیف تری نسبت به ام‌باپه بازی می کند. او مجبور بود در خود خصوصیاتی را توسعه دهد که نباید اولویت اول او باشد. ام‌باپه یک مزیت داشت. او در سطح PSG با بازیکنان در سطح بسیار بالایی بازی کرد، بنابراین این فرصت را داشت تا احساس اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. راشفورد هنوز چنین شرایطی را نداشته است. 

انتهای پیام

هشتگ: ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.