stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 204716
  • 21 آذر 1399 - 19:10
2
سرمربی نساجی مازندران:

بازیکنان تیم ما از لحاظ جسمانی خسته بودند

بازیکنان تیم ما از لحاظ جسمانی خسته بودند
قلم/اصفهان_ سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه از لحاظ جسمانی بازیکنان تیم ما خسته بودند، گفت: یکی از علت‌های خستگی بازیکنان ما این بود که روز گذشته پرواز ما به اصفهان تاخیر داشت و دیر به مقصد رسیدیم.
قلم | qalamna.ir :

وحید فاضلی شامگاه جمعه در نشست خبری مجازی پس از شکست تیمش از سپاهان با تبریک به این تیم اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم سپاهان بازیکنانی خوبی دارد و امروز هم بازیکنان این تیم، نتیجه دیدار امروز را رقم زدند که امیدوارم در ادامه راه خود موفق باشند.

وی گفت: در نیمه دوم دیدار، بازیکنان ما عملکرد بهتری داشتند تا اینکه در یک صحنه، داور چهارم، تمرکز تیم ما را به هم ریخت و گل چهارم را دریافت کردیم.

فاضلی افزود: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم، تیم باشخصیتی هستیم‌، به نتیجه دیدار امروز کاری نداریم، ما بازیکنان خوبی داریم و مهم این است که در این رقابت‌ها خوب بازی کنیم.

سرمربی نساجی مازندران با بیان اینکه از لحاظ جسمانی بازیکنان تیم ما خسته بودند، گفت: یکی از علت‌های خستگی بازیکنان ما این بود که روز گذشته پرواز ما به اصفهان تاخیر داشت و دیر به مقصد رسیدیم.

وی نبود تصریح کرد: در فوتبال این شرایط پیش می‌آید اما امیداوارم در ادامه راه، این نتیجه را جبران کنیم و به جدول بازگردیم چون هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم.

فاضلی گفت: بودجه سپاهان ۱۵ برابر تیم ماست اما اختلاف ما این تعداد گل نبود ولی در ادامه رقابت‌ها، تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با اشاره به داور این دیدار افزود: به داوری خسته نباشید می‌گویم ولی در یک صحنه که سه بر صفر عقب بودیم می‌شد بهتر عمل کنند.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان، امروز در یک بازی هجومی و برتر، نساجی مازندران را با نتیجه چهار بر صفر شکست داد.

تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی با ۱۰ امتیاز در رده دوم لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت و نساجی مازندران با هفت امتیاز در رده دهم ایستاد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.