stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 212128
  • 06 دی 1399 - 11:48
3

تلاش در جهت ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در خوزستان

تلاش در جهت ایجاد اشتغال و جذب سرمایه گذار در خوزستان
ایجاد اشتغال و ارزش افزوده و همچنین جذب سرمایه‌گذار باید در شهر‌های خوزستان در اولویت قرار گیرد.
قلم | qalamna.ir :
استاندار خوزستان در نشست بررسی مشکلات شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل گفت: در زمینه توانمندسازی شهرستان‌ها نیز باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.
غلامرضا شریعتی افزود: با وجود اعتبارات خوبی که برای شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل اختصاص یافته این شهرستان‌ها بعضا با فرسودگی و عقب افتادگی در بخش‌های مختلف مواجه هستند.

وی از صدور مجوز محیط زیست طرح میانبر اهواز – مسجدسلیمان خبر داد و افزود: با اجرای این طرح ۴۰ کیلومتر این مسیر   کوتاه‌تر می شود که البته اجرای این پروژه ممکن است چند سال زمان نیاز داشته باشد.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ۶۰۰ میلیون تومان برای برق دامداری‌های گلگیر اختصاص و ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نیز در سال آینده تامین خواهد  شد، ادامه داد: ۴ میلیارد تومان نیز برای رفع تنش آبی به مسجدسلیمان اختصاص خوهد یافت.

شریعتی بیان کرد: ۱۳ میلیارد تومان برای فرودگاه مسجدسلیمان و ۷ میلیارد تومان برای فرودگاه بهبهان اختصاص یافت که موافقت نامه این طرح‌ها پس از پیگیری‌های لازم  به زودی وارد فاز اجرایی می شود.


وی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته حدود ۷۰۰ کیلومتر جاده روستایی در چهار شهرستان مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتگل تا پایان سال آسفالت خواهد شد.
هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.