درحالی که خوانندهها نمیتوانند بهدلیل محدودیتهای ایجادشده اقدام به برگزاری کنسرت کنند، استارتآپهای خوشفکری مانند هشتگ مدیا و آوازی نو با همکاری وبسایتهای آنتن و ورزشسه، کنسرتی با ظرفیت هشتاد میلیون نفر برگزار کردند.
فرزاد فرخ، خواننده مطرح و محبوب کشورمان در تاریخهای نهم و یازدهم فروردین روی استیج رفت و زیباترین ترانههایش را اجرا کرد. سیزدهم فروردین نیز آخرین شب این اجرا برگزار خواهد شد. طرفداران این خواننده از طریق موبایلهایشان و در لایو اینستاگرام خواننده و farahi_official و وبسایتهای آنتن، ورزش سه و تماشا نظارهگر هنرنمایی فرزاد فرخ بودند. تعداد بینندگان شب اول این کنسرت به ۸۴۰هزار نفر رسید و در شب دوم ۹۵۰ هزار نفر شاهد این اجرا بودند. پیشبینی میشود در شب سوم تعداد بینندگان از این هم بالاتر برود و رکورد شبهای گذشته تکرار شود. این کنسرتها از تمام دنیا منجمله سوئد، کانادا، انگلیس، آمریکای جنوبی، استرالیا و دیگر کشورها بینندگانی را به خود جذب کردند و بررسی نظرات بینندگان به خوبی نشانگر سطح رضایت آنها است.
برخلاف دیگر کنسرتهای آنلاین، فرزاد فرخ در این کنسرت تمام اعضای گروه موسیقیاش را بههمراه داشت و کیفیت نورپردازی و صدابرداری بالاتر از استانداردهایی بود که تاکنون مشاهده شده است. تهیهکنندگان این کنسرت، یک صحنه کنسرت را برای این اجرا بازآفرینی کردند و از دوربینهای ۴K تلویزیونی و پیشرفتهترین ابزارهای تصویر و صدابرداری استفاده شد تا بینندگان شاهد بالاترین کیفیت ممکن باشند.
همچنین باتوجه به شرایط کرونایی، تمام عوامل این اجرا با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک و ضدعفونیکننده در محل حضور داشتند و حتی خواننده هم با دستکش روی استیج حاضر شده بود.
عوامل برگزاری این کنسرت به خوبی وظیفه و مسئولیت اجتماعیشان در این روزهای سخت را انجام دادند. برای مردمی که این روزها درگیر قرنطینه در خانه هستند و برنامههای سرگرمکننده زیادی هم پیدا نمیکنند، تماشای اجرای زنده خواننده محبوبشان کمک خوبی برای افزایش روحیه و نشاط محسوب میشود. هشتگ مدیا با مدیریت سینا فرحی و امیر تشکر با همراهی آوازی نو، ورزش سه، تماشا و آنتن موفق شدند استانداردهای جدیدی در اجرای کنسرتهای آنلاین ثبت کنند و سطح توقع عموم را از دیگر اجراها بسیار بالا بردند.