stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۹ مهر , ۱۴۰۳ Sunday, 20 October , 2024
  • کد خبر : 393752
  • 30 شهریور 1400 - 19:16
3

فرهنگ دفاع مقدس روشنی بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب است

فرهنگ دفاع مقدس روشنی بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب است
قلم | qalamna.ir :

محمدرضا پورمحمدی، روز سه شنبه در پیام خود به مناسبت فرارسیدن سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را مرهون دفاع مقدس دانست و افزود: دفاع مقدس زیباترین جلوه ایثار، تجلی عمیق‌ترین معنای اخلاص و تلفیق شعور دینی با شور غیرتمندی است که بهترین جوانان و مقرب‌ترین بندگانِ روزگار آن را آفریدند و از این مسلخ، راهی برای خودسازی، استقلال و اعتماد به نفس خلق کردند.

وی در پیام خود آورده است: به یقین اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت سالۀ حق علیه باطل است؛ رویدادی که  همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه های پر پیچ‌وخم فردا را روشن خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی در این پیام اظهار داشته است: امروز نیز در گام دوم انقلاب با الهام از فرهنگی که جوانان مخلص با تاسی از آن، چهار دهه پیش هیمنه پوشالی استکبار را لگدمال نموده و با او مقابله کردند، می‌توانیم همچنان از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی پاسداری نموده و مشعل سعادت و امید رهایی ملت‌های ستمدیده را روشن نگه داریم.

پورمحمدی، ادامه داده است: اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای والامقام لشکر سرفراز عاشورا، به ویژه رزمندگان و جانبازان عزتمند استان آذربایجان شرقی، از ایثارهای خانواده‌های معظم آنان قدردانی نموده از درگاه ایزد منان برای همه ملت بزرگ ایران و بویژه مردم بصیر و زمان‌شناس استان توفیق الهی مسئلت می‌کنم.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و این هفته تا ۶ مهر ادامه می یابد. 

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.