stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024
  • کد خبر : 399412
  • 03 آبان 1400 - 23:47
3
استاندار همدان تاکید کرد:

شالوده‌های اقتصادی در استان همدان برپا شود| لزوم توسعه شهرک های خصوصی کشاورزی

شالوده‌های اقتصادی در استان همدان برپا شود| لزوم توسعه شهرک های خصوصی کشاورزی
همدان- استاندار همدان گفت: شالوده‌های اقتصادی را بر پایه ظرفیت‌های تعاونی‌ها و شهرک‌های خصوصی بنا کنیم و این از سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
قلم | qalamna.ir :

قلم از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد امروز در جلسه ستاد گلخانه‌های استان همدان که با حضور سجادی‌پور، رئیس شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و معاون وزیر جهاد کشاورزی که در سالن شهدای استانداری برگزار شد، گفت: با توجه به ظرفیت‌های استان همدان، میزان بهره‌وری از شهرک‌های گلخانه‌ای در استان افزایش یابد‌.

وی با بیان اینکه بحث تولید به ویژه بخش‌های مختلف کشاورزی باید به سمت شهرک‌‌های گلخانه‌ای هدایت شود‌، اظهار کرد: در راستای احیا منابع آب و خاک هستیم، شیوه های سنتی کشاورزی پاسخگو نیستند.
استاندار همدان تصریح کرد: افزایش تولید، صادرات و افزایش درآمد کشاورزان، بسته به میزان تقویت بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه کشاورزی در استان است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه باید شهرک‌های خصوصی در زمینه کشاورزی را توسعه دهیم، یادآور شد: شالوده‌های اقتصادی را بر پایه ظرفیت‌های تعاونی‌ها و شهرک‌های خصوصی بنا کنیم و این از سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان بایستی تلاش کنند شهرک‌های کشاورزی در حوزه‌ها مربوطه دچار مشکل نشوند، گفت: سیستم بانکی از بخش خصوصی در حوزه شهرک‌های کشاورزی حمایت کند.
قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه استان همدان ظرفیت‌های خوبی در زمینه افزایش شهرک‌های کشاورزی دارد که باید دیده شوند، تاکید کرد: موانع صدور مجوز در ایجاد شهرک‌های کشاورزی برداشته شود.
وی در پایان افزود: تقویت شهرک‌های کشاورزی فرهنگ روستایی را تقویت و درآمدزایی آنان را افزایش می‌دهد.

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.