stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۹ مرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 July , 2024
  • کد خبر : 149327
  • 01 مرداد 1399 - 12:13
0
بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن:

اُفت کیفیت کیفیت بازی‌های لیگ برتر به دلیل عدم حضور تماشاگران / امیدوارم حداقل سپاهان بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند

اُفت کیفیت کیفیت بازی‌های لیگ برتر به دلیل عدم حضور تماشاگران / امیدوارم حداقل سپاهان بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند
بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: سپاهان تیم بزرگ با طرفداران بی‌شمار است و زمانی که در ذوب‌آهن بازی می‌کردم سپاهان را یک رقیب قابل احترام می‌دانستم. امیدوارم حداقل سپاهان بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند.
قلم | qalamna.ir :

مهدی رجب‌زاده ، در خصوص کیفیت لیگ برتر از زمان آغاز مجدد این لیگ پس از کرونا، اظهار کرد: وقتی لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد بنده جز کسانی بودم که موافق ادامه دادن لیگ برتر بودم چون معتقدم وقتی تمام ادارات، فروشگاه‌ها و بانک‌ها باز هستند ویروس کرونا ممکن است از هر جایی انتقال پیدا کند و صرفاً در زمین فوتبال انتقال پیدا نمی‌کند و بازیکنی که تست کرونای او مثبت می‌شود به احتمال ۹۰ درصد بیرون از زمین فوتبال مبتلا شده است.

وی افزود: البته ممکن است در زمین فوتبال هم ویروس منتقل شود، اما احتمالش کمتر است. یک بازیکن فوتبال مانند تمام اقشار جامعه برای تأمین مایحتاج خود به فروشگاه‌ها، ادارات، پمپ‌بنزین و مکان‌های دیگر می‌رود، اما زمانی که بازیکن به ویروس کرونا مبتلا شد باید تحت مراقبت اصولی قرار بگیرد تا ویروس را به دیگر بازیکنان انتقال ندهد.

بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: کیفیت لیگ برتر به این دلیل که بازی‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود کمی اُفت کرده و از آن شور و هیجان، چندان خبری نیست. همچنین چون چند ماه لیگ برتر تعطیل شد و بازیکنان از شرایط تمرین و بازی دور ماندند زمان می‌برد تا به شرایط قبلی خود باز گردند.

رجب‌زاده تصریح کرد: حتماً باید بازی‌ها به شکل رسمی ادامه پیدا کند تا بازیکن شرایط بدنی و فنی خود را حفظ کند. اینکه بازیکنی ۳ ماه بازی نکند و یک دفعه بخواهد به بازی‌ها برگردد، مسلماً از شرایط آرمانی خود دور شده است. مسابقه دوستانه هم نمی‌تواند جای مسابقه رسمی را بگیرد. بنابراین این وقفه در لیگ کیفیت آن را تا حدی کاهش داد.

وی ادامه داد: البته ویروس کرونا به بازیکنان برخی تیم‌ها سرایت کرده و با مشکلاتی که هم‌اکنون دارند طبیعتاً کار سرمربیان و بازیکنان دو چندان سخت می‌شود و آمادگی تیم‌ها را کاهش می‌دهد. این شرایط وجود دارد، اما نمی‌توان لیگ را نیمه‌کاره تمام کرد و باید بازی‌ها با مدیریت و برنامه‌ریزی بهتر ادامه پیدا کند.

این کارشناس فوتبال در خصوص کیفیت بازی دو تیم اصفهانی ذوب‌آهن و سپاهان، گفت: در کل شرایط ذوب‌آهن در لیگ برتر امسال خوب نبود به طوری که سه بار مربی و کادر فنی این تیم تغییر کرد که در نتیجه اثرات منفی خود را در نتایج سبز پوشان بر جای گذاشت.

رجب‌زاده افزود: البته برخی تغییرات اجباری بوده است. به هر حال این مشکلات سبب شده که ذوب‌آهن نتواند نتایج مطلوب را کسب کند. امیدواریم شرایط طوری رقم بخورد که ذوب‌آهن نتایج بهتری کسب کند و با آمادگی لازم و حمایت بهتر از نظر بودجه در لیگ برتر سال آینده حضور پیدا کند.

وی اظهار کرد: سپاهان از اول به عنوان یک تیم مدعی بسته شد و جز تیم‌هایی بوده که امسال خوب هزینه کرده است. هواداران توقع داشتند که سپاهان در کورس قهرمانی باشد که البته در کورس هم بود که بعد از حواشی بازی با پرسپولیس و کسرِ امتیاز از طلایی پوشان، این تیم دچار چالش و اسیر برخی مسائل شد تا نتوانند نتایج دلخواه را کسب کنند.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: سپاهان تیم بزرگ با طرفداران بی‌شمار است و زمانی که در ذوب‌آهن بازی می‌کردم سپاهان را یک رقیب قابل احترام می‌دانستم. امیدوارم حداقل سپاهان بتواند سهمیه آسیایی را کسب کند.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.