بنابراعلام روابط عمومی پرداخت الکترونیک سداد، دکتر محمودزاده، مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در این جلسه که چهارشنبه ۱ مردادماه در دفترمرکزی این شرکت برگزار شد با اشاره به ادامه رویه قبلی شرکت در جهت دستیابی به اهداف، یکی از آفتهای مدیریت کشور را قناعت و بسنده کردن به شیب ملایم پیشرفت دانست و افزود: باید برای پیشرفت و دستیابی به اهداف با یک جهش بزرگ و روبه جلو گام برداریم و بتوانیم در این زمینه منشا اثر باشیم.
وی پرداخت الکترونیک سداد را مجموعهای پویا، چابک و با نشاط عنوان کرد که پتانسیل بسیار بالایی برای رسیدن به اهداف پیش رو دارد و گفت: تنها نیاز است تا برخی پتانسلهای بالقوه موجود، بالفعل شوند.
ایشان با اشاره به سهم بزرگ بانک ملی در بازار کشور، تاکید کرد: ما نیز بهعنوان بازوی پرداختی این بانک باید تمام تلاش و سعیمان کسب سهم بیشتری از بازار باشد.
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خصوص رفع مشکلات احتمالی موجود، گفت: در صورت وجود مشکلات باید نگاهمان به سطوح مدیریتی باشد و با برگزاری جلسات هماندیشی، اهداف، ایدهها و چالشها را طرح و اصلاح آنها را بهمنظور پیشرفت و پیشبرد اهداف به کار بگیریم.
محمودزاده در ادامه افزود: قطعا تلاشمان براین خواهد بود، بهتمامی کارکنان نشان دهیم که نظرات، پیشنهادات و عملکرد فرد به فرد آنها میتواند اثرگذاری بسیاری بر روند پیشرفت شرکت داشته باشد، خصوصا در سطوح پشتیبانی که بیشک با یاری و تعهد در کنار یکدیگر به اهداف موردنظر خواهیم رسید.
ایشان ورود سهام شرکت به بورس را یکی دیگر از اهداف و برنامههای پیش رو دانست و گفت: بهطور حتم واگذاری بخشی از سهام شرکت به کارکنان بهمنظور ایجاد حس مالکیت آنان نسبت به مجموعه سداد و بالابردن تعهد کاری میتواند منشا اثر بسیار خوبی باشد.
وی حرکت در یک مسیر منطقی و متعارف را ضرورت ادامه راه دانست و تاکید کرد: در این مسیر افزایش سهم تا ۲۵ درصد از سهم بازار مهمترین هدف ما در آیندهای نزدیک است. چرا که ظرفیت بانک ملی و شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات آن بسیار بالا است و باهم راستا کردن این ظرفیتها میتوانیم به هدف مهم خود در بازار دستیابیم.
محمودزاده همچنین خاطرنشان شد: چنانچه بتوان از ظرفیت رقبا در جهت رسیدن به اهداف پیش رو استفاده کرد، آمادگی ارتباط و همکاری دوجانبه با آنان را نیز داریم.
مدیرعامل پرداخت الکترونیک سداد در خاتمه این جلسه هماندیشی، بر توجه و اهمیت ویژه به حوزه بازاریابی تاکید کرد و مشارکت و اثرگذاری تمامی کارکنان را چه بهصورت مستقیم و یا غیرمستقیم مهم دانست و افزود همه کارکنان باید در جهت کسب درآمد، گرفتن سهم بیشتر بازار و محبوبیت برند شرکت گام بردارند.
انتهای رپرتاژ آگهی