stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 150560
  • 05 مرداد 1399 - 12:37
9
مدیرکل بهزیستی استان کردستان خبر داد:

پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان

پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان
مدیرکل بهزیستی استان کردستان از پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان خبر داد و گفت: هم افزایی تشکل‌های مردمی در امر ازدواج و تشکیل خانواده ضروری است.
قلم | qalamna.ir :

قلم و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کردستان، سیدصباح قریشی در دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: هم‌افزایی تشکل‌های مردمی در حوزه ازدواج و کمک به جوانان برای تشکیل خانواده ضروری است.
وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی اداره ورزش و جوانان کردستان در هفته ازدواج به اداره بهزیستی، گفت: برگزاری کارگاه آموزش مجازی با حضور کارشناسان امر ازدواج و خانواده در راستای ترویج ازدواج بهنگام، آگاهانه، آسان و پایدار و مشارکت فعال خانواده‌های تحت پوشش در این هفته از جمله اهدافی است که سعی در اجرای آن داریم.
مدیرکل بهزیستی استان کردستانمدیرکل بهزیستی استان کردستان از پرداخت بیش از ۲۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج در کردستان خبر داد و ادامه داد: ایجاد زمینه مشاوره رایگان به صورت حضوری، تلفنی و مجازی برای جوانان و خانواده‌های تحت پوشش، شناسایی خیران و کمک‌های نیکوکارانه مردم، ایجاد زمینه رفع مشکلات ازدواج و تحکیم خانواده از جمله دیگر پیشنهادات اداره ورزش و جوانان است که امیدواریم بتوانیم این موارد را اجراکنیم.

هشتگ: , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.