stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۸ مهر , ۱۴۰۳ Wednesday, 9 October , 2024
  • کد خبر : 162346
  • 10 شهریور 1399 - 10:33
4

اندیشه “ما می‌توانیم” موجب رشد و توسعه کشور می‌شود

اندیشه “ما می‌توانیم” موجب رشد و توسعه کشور می‌شود
قزوین – قلم– نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر به اندیشه "ما می‌توانیم" در مدیریت کشور اعتقاد داشته باشیم با تکیه بر ظرفیت‌ها و نیروهای داخل به رشد و توسعه دست خواهیم یافت.
قلم | qalamna.ir :

لطف الله سیاهکالی مرادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار قلم افزود: ما باید یاد بگیریم با تکیه بر دشمنان و مستکبران به جایی نخواهیم رسید و زمینه رشد و توسعه پایدار کشور فراهم نخواهد آمد.

وی افزود: توجه به ظرفیت‌های داخل کشور از قبیل توان درونی و نیروهای جوان و کارآزموده، سرعت رشد و توسعه کشور را در سال جهش تولید افزایش خواهد داد و کشور را به مسیر درست رشد و بالندگی هدایت خواهد کرد.

 سیاهکالی با اشاره به پشت سر گذاشتن هفته دولت و افتتاح تعداد بالایی از طرح‌های اقتصادی و عمرانی، افزود: بهره برداری از این تعداد پروژه با وجود تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا نشان از توجه به ظرفیت‌های بالای کشور است که اگر از این ظرفیت‌ها به نحو بهتر بهره گیری کنیم ده‌ها برابر وضع فعلی به رشد و توسعه دست خواهیم یافت.

این نماینده با تاکید بر اعتقاد جدی مسوولان و مردم به اصل “ما می‌توانیم”، افزود: ظرفیت‌های لازم برای توسعه در کشور وجود دارد ولی زمینه فعال سازی آنها باور به این ظرفیت‌ها و توان داخلی و اظهار برائت از دشمنان و مستکبران است.

سیاهکالی مرادی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی، افزود: افتخار می‌کنیم که شهید رجایی از خطه قزوین برخاست و در تقوا، سلوک، سیاست، عقلانیت، دیانت و قناعت به عنوان یک شاخص مطرح شد.

وی اضافه کرد: رسانه‌ها باید به سبک زندگی و سلوک ایشان بیشتر بپردازند و عقلانیت و نوع نگاه ایشان به حکومت را بیشتر به مردم معرفی کنند.

این نماینده گفت: شهید رجایی، گوهر کمیابی بود که اگرچه زود از بین ما رفت ولی آثار خوبی را در میان ما گذاشته و باید رسانه‌ها این موضوع را جدی گرفته و بیشتر به آن بپردازند.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.