stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۰ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 31 July , 2024
  • کد خبر : 184206
  • 11 آبان 1399 - 16:45
4

کشف ۸۵۶ کیلو مواد مخدر در”نی‌ریز”

کشف ۸۵۶ کیلو مواد مخدر در”نی‌ریز”
فرمانده انتظامی استان، گفت: در يك عمليات ضربتی در بازرسی از دو دستگاه خودرو سواری، 856 كيلو مواد مخدر از نوع ترياك و حشيش در "نی ريز" كشف شد.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان، گفت: در یک عملیات ضربتی در بازرسی از دو دستگاه خودرو سواری، ۸۵۶ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش در “نی‌ریز” کشف شد.

سردار “رهام‌بخش حبیبی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: مأموران انتظامی “نی‌‍ریز” به همراه کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرستان، در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ و سمند مشکوک شدند که رانندگان به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند هر ۲ دستگاه خودرو را توقیف و در بازرسی از آنها، ۸۳۵ کیلو تریاک و ۲۱ کیلو حشیش کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این خصوص در مجموع ۸۵۶ کیلو مواد مخدر کشف شده است، گفت: یک سواری ۴۰۵ که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

سردار “حبیبی” با اشاره به اینکه در این عملیات ضربتی، ۳ نفر قاچاقچی حرفه‌ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، تصریح کرد: مبارزه بی امان و مستمر با مواد مخدر و سوداگران مرگ در سطح استان فارس ادامه خواهد داشت.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.