stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 374569
  • 28 خرداد 1400 - 12:44
2
دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان:

بیش از ۴ هزار نفر امنیت صندوق‌های رأی همدان را بر عهده دارند

بیش از ۴ هزار نفر امنیت صندوق‌های رأی همدان را بر عهده دارند
همدان- دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان گفت: ۴ هزار و ۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده دارند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم از همدان، مهدی اخوان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه سال گذشته برای تامین امنیت و نظم در انتخابات، ستاد امنیت انتخابات استان همدان را تشکیل داده ایم، اظهار کرد: در این ستاد، سازو کارهای لازم به منظور برقراری تعامل بین دستگاه های مربوطه در پیش گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مسیر شاهد تعامل مناسبی بین دستگاه ها بوده ایم، گفت: برقراری نظم و امنیت شعب را در پیش گرفته ایم.

 دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان با بیان اینکه در این راستا ۱۲ جلسه تاکنون برگزار کرده ایم، مطرح کرد: شاهد انتخابات شفاف، سالم و پرشوری هستیم.

اخوان در ادامه با بیان اینکه در بحث استفاده از فضای روانی و عمومی در فضای مجازی نیز مطرح است که در این زمینه مسئولین پلیس فتا و دستگاه های مربوطه اقدامات لازم را در پیش گرفته اند، افزود: امسال با توجه به شرایط ویژه کرونایی بیشترین تبلیغات در فضای مجازی بود و مشکلی نیز در این زمینه وجود نداشته است.

دبیر ستاد امنیت انتخابات استان همدان با تاکید بر اینکه ۴ هزار و ۶۸۲ نفر نیروی نظامی و انتظامی به صورت تلفیقی کار حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی را بر عهده دارند، اظهار کرد: به لحاظ امنیتی همدان، استان امن و آرامی است که این مهم نتیجه وفاق و همدلی نیروهای نظامی، امنیتی و انتظامی است و با توجه به همکاری و همیاری که بین نیروهای نظامی و امنیتی وجود دارد، مشکلی به وجود نخواهد آمد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.