stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۳۱ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 21 August , 2024
  • کد خبر : 478135
  • 30 مرداد 1403 - 17:53
0

نتانیاهو: مطمئن نیستم با حماس به توافق برسیم

نتانیاهو: مطمئن نیستم با حماس به توافق برسیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم به هیچ وجه از محورهای فیلادلفیا و نتزاریم عقب‌نشینی نمی‌کند.

قلم | qalamna.ir :

رسانه‌های عبری گزارش دادند بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با نمایندگان خانواده‌های نظامیان کشته شده و نظامیان اسیر این رژیم تأکید کرد این رژیم با وجود فشارهای شدید به هیچ وجه از محورهای فیلادلفیا و نتزاریم عقب‌نشینی نخواهد کرد.

روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، نتانیاهو تأکید کرد که نسبت به رسیدن به توافقی با جنبش حماس درباره آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا اطمینانی وجود ندارد.

نتانیاهو گفت که به «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا اطلاع داده این رژیم تا زمان «نابودی» حماس به جنگ ادامه خواهد داد.

پیش از این شبکه خبری «القاهره» به نقل از یک منبع عالی‌رتبه که نامش را افشا نکرد، ادعاهای مطرح شده از سوی رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره موافقت مصر با باقی ماندن نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در گذرگاه رفح و محور فیلادلفیا را تکذیب و تاکید کرد: این خبرها کاملا بی‌اساس هستند.

پیشتر نیز روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» نوشت، هیات صهیونیستی عصر یکشنبه از مذاکرات در قاهره درباره آتش‌بس غزه بدون هیچ گونه پیشرفتی در گفتگوها درباره محور فیلادلفیا، به تل‌آویو بازگشت. مصر تاکید دارد اسرائیل باید به شکل کامل از گذرگاه فیلادلفیا عقب‌نشینی کند.

این روزنامه به نقل از یک منبع صهیونیست آگاه از جزئیات گفتگوها نوشت: «داستان محور فیلادلفیا هنوز تمام نشده و هیچ توافقی درباره آن صورت نگرفته و بنیامین نتانیاهو حاضر به عقب‌نشینی از موضعگیری خود در این خصوص نیست.»

آنتونی بلینکن روز دوشنبه بر تعهد ایالات متحده به امنیت اراضی اشغالی تأکید کرد و گفت: نخست‌وزیر اسرائیل با طرح پیشنهادی جو بایدن درباره آتش‌بس در غزه موافقت کرد. اسرائیل با پیشنهاد آمریکا در مورد توافق تبادل اسرا موافقت کرد و اکنون توپ در زمین حماس است.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.