stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۱ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 11 September , 2024
  • کد خبر : 479098
  • 21 شهریور 1403 - 2:17
0

تولید سامسونگ در هند فلج شد

تولید سامسونگ در هند فلج شد
قلم | qalamna.ir :
گروه اقتصادی: صدها کارگر سامسونگ الکترونیکس در کارخانه‌ای در جنوب هند، روز سه شنبه، با پافشاری بر درخواست دستمزد بالاتر، برای دومین روز متوالی، دست از کار کشیدند و فعالیت این غول کره جنوبی را مختل کردند. این کارگران، بیرون از کارخانه در سریپرومیدور در نزدیکی شهر چنای در حالی که خود را برای بایکوت کار آماده می‌کردند، چادر برپا کردند.
 

این کارخانه، یکی از دو کارخانه سامسونگ در هند است که این شرکت به عنوان بازار رشد کلیدی به حساب می‌آورد. به گفته دو منبع آگاه، این کارخانه در ۲۰ تا ۳۰ درصد از درآمد ۱۲ میلیارد دلاری سالانه سامسونگ در هند سهم دارد. سامسونگ حدود ۱۸۰۰ کارگر در این کارخانه دارد که اقلام الکترونیکی مصرفی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و تلویزیون تولید می‌کند.

حدود نیمی از تولید روزانه این کارخانه، در نتیجه اعتصاب کارگران، مختل شد، زیرا بسیاری از کارگران روز دوشنبه به سر کار نیامدند و اعتراضات همچنان ادامه دارد زیرا کارگران خواستار افزایش دستمزد و ساعات کاری بهتر هستند و می‌خواهند اتحادیه آنها توسط شرکت به رسمیت شناخته شود. ای. موتوکومار، رهبر اتحادیه گفت: ما برای دومین روز در اعتصاب هستیم.

 سخنگوی سامسونگ روز دوشنبه گفت: این شرکت با کارگران برای رسیدگی به هرگونه شکایتی که ممکن است داشته باشند و بر اساس تمام قوانین و مقررات است،  فعالانه تعامل دارد.کارگران هندی سامسونگ در حالی دست به اعتصاب زدند که کارگران اتحادیه‌ای سامسونگ الکترونیکس در کره جنوبی به مدت چند روز در ماه‌های ژوئیه و اوت اعتصاب کردند و از آنجایی که اتحادیه با مدیریت این شرکت به توافق نرسیده است، خود را برای یک استراتژی بلند مدت آماده کرده است.بر اساس گزارش رویترز، کارخانه بزرگتر دیگر سامسونگ در ایالت اوتارپرادش است که تلفن هوشمند تولید می‌کند.

هشتگ: , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.