stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 103371
  • 23 فروردین 1399 - 15:23
2

آغاز عملیات کابل کشی باند فرودگاه اهواز از ۲۵ فروردین/ پذیرش پرواز از ساعت ۹ تا ۱۷ به‌مدت ۴۵ روز میسر نخواهد بود

قلم | qalamna.ir :

مدیر کل فرودگاه های استان خوزستان از آغاز عملیات کابل کشی سیستم روشنایی باند فرودگاه اهواز از ۲۵ فروردین خبر داد و گفت: این عملیات به مدت ۴۵ روز ادامه دارد و در این مدت پروازها از ساعت ۹ تا ۱۷ انجام نمی شود.

به عصر ایران به نقل از روابط عمومی فرودگاه های خوزستان؛ سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی اهواز در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ضمن اعلام این خبر گفت: پروازهای فرودگاه اهواز به منظور تعمیرات کابل کشی روشنایی باند فرودگاه، در ساعاتی مشخص انجام می شود.

وی افزود: با توجه به فرسودگی و معیوب بودن سیستم روشنایی باند، اقداماتی در زمینه کابل کشی انجام خواهد شد و باند این فرودگاه به مدت ۴۵ روز در دست تعمیر خواهد بود.

رزاز ادامه داد: بر این اساس از تاریخ ۲۵ فروردین ماه به مدت ۴۵ روز امکان پذیرش پرواز از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ بعد ازظهر میسر نخواهد بود و پروازهای ورودی و خروجی در بازه زمانی ساعت ۱۷ تا ۹ صبح روز بعد انجام خواهند شد.

مدیرکل فرودگاه های خوزستان تصریح کرد: این اقدام در راستای نوسازی و بهبود شرایط فرودگاه اهواز انجام خواهد شد و پس از اتمام این تعمیرات، روند پروازها در این فرودگاه به حالت عادی باز خواهد گشت.

گفتنی است؛ این عملیات با کابل کشی به طول ۵۷۰۰۰ متر انجام می شود.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.