stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 111335
  • 01 اردیبهشت 1399 - 15:12
2

گردشگری همدان در مسیر «جهش تولید»

گردشگری همدان در مسیر «جهش تولید»
توجه حوزه گردشگری یکی از اولویت های اصلی در استان همدان است، در این راستا پروژه هایی در حوزه گردشگری با توجه به جهش تولید تعریف و در دستور کار قرار گرفته است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، استاندار همدان در جلسه هماهنگی بررسی طرح‌های جهش تولید در استان همدان بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید، تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید، مبنا بر این است که تحولات مهمی در زمینه تولید در استان همدان رقم‌ بخورد.

سیدسعید شاهرخی در ادامه افزود: از ابتدای سال، پروژه‌هایی را در بخش‌های مختلف استان، به عنوان پروژه‌های جهش تولید تعریف کردیم که در سال جدید باید پیشرفت قابل توجه‌ و اثرگذاری داشته باشند.

وی با تاکید بر این که برای عملیاتی کردن پروژه‌های جهش تولید، به صورت مستمر جلسات جداگانه‌ای برای هر پروژه تشکیل می‌دهیم‌، خاطرنشان کرد: موضوع جلسه امروز، حوزه گردشگری بود که از اولویت‌های استان است.

شاهرخی در زمینه گردشگری استان همدان و پروژه های جهش تولید در این مسیر چنین گفت: تاکنون چهار پروژه‌‌ مهم در این حوزه که ماهیت استانی دارند، در دستور ‌کار قرار داده‌ایم، از جمله پروژه‌ ۲۴۰هکتاری سد اکباتان، پروژه بین‌المللی ۲۳۰ هکتاری علیصدر، پروژه ۲۴۰ هکتاری باغ میوه همدان و همچنین پروژه مذهبی یک هکتاری شاهزاده حسین؛ از سویی ایجاد زیرساخت مجموعه گردشگری دامنه شمالی، از دیگر پروژه‌های مهمی است که سازمان میراث فرهنگی و گردشگری بر روی آن مطالعات لازم را انجام داده و در دستور کار قرار گرفته است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.