stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 111552
  • 01 اردیبهشت 1399 - 23:41
1
استاندار همدان خواستار شد:

عزم تمامی مدیران استان همدان برای «جهش تولید»

عزم تمامی مدیران استان همدان برای «جهش تولید»
استاندار همدان بر عزم تمامی مدیران استان همدان برای «جهش تولید» تاکید کرد و گفت: که اولویت ما در سال ۹۹، تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های جهش تولید است.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سیدسعید شاهرخی در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان سال ۹۹ که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، با بیان این که اولویت ما در سال ۹۹، تحقق برنامه‌ها و پروژه‌های جهش تولید است، خاطرنشان کرد: همدان رتبه اول کشوری در میزان تحقق پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در بین ۳۱ استان کسب کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به این که نام‌گذاری چندسال متمادی با عناوین اقتصادی، نشان از اهمیت این موضوع در نظام جمهوری اسلامی دارد، یادآور شد: هدف از تعریف پروژه‌های جهش تولید، تمرکز بر روی فعالیت‌هایی است که منجر به جهش تولید می‌شوند.

شاهرخی در ادامه خطاب به مدیران استان گفت: مدیرانی که در شورای برنامه‌ریزی استان، پروژه‌های جهش تولید را تایید می‌کنند به معنای این است که ضمانت اجرای آن را نیز برعهده گرفته‌اند.

استاندار همدان ادامه داد: مدیران دستگاه‌های دولتی، زمینه اجرایی پروژه‌های مربوط به جهش تولید را فراهم کنند چراکه باید از تمام توانمان برای تحقق پروژه‌های جهش تولید استفاده کنیم.

شاهرخی خطاب به مدیرن دستگاه های اجرایی استان گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در سال جهش تولید، پروژه‌های ماندگاری را تعریف و طراحی کنند، استان همدان در حوزه‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و فرآوری سنگ‌ها ظرفیت‌های خوبی دارد ‌که هر کدام می‌توانند جهش تولید ایجاد کنند.

وی افزود: گسترش صنایع جدید، تکمیل صنایع نیمه‌تمام و همچنین توسعه صنایعی که فعال هستند در دستور کار قرار گیرند بدین ترتیب می بایستی واحدهای تولیدی ای که تکنولوژی آن‌ها منقضی شده، نوسازی و بازسازی شوند.

شاهرخی با اشاره به شعار سال جاری، گفت: ضرورت دارد در سال جدید توسعه و تکمیل زنجیره تولید پیگیری شود تا شاهد چندبرابر شدن ارزش افزوده برای استان باشیم.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در حوزه کشاورزی باید بازدهی (راندمان) کار بدون گسترش سطح در دستور کار جهاد کشاورزی قرار گیرد، اظهار کرد:‌ جهاد کشاورزی بایستی برای افزایش تولید، هدفمند و با استفاده از روش‌های نوین و متناسب با نیازهای بازار، پروژه‌های کلیدی تعریف کند‌.

شاهرخی در پایان تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی، پروژه‌های مربوط به جهش تولید را از طریق صدا و سیما و سایر رسانه‌ها، که همکاری وهمراهی بسیارخوبی دارندبرای مردم همدان تشریح و تبیین کنند‌ و تقویمی از جلسات مربوط به جهش تولید و اقتصاد مقاومتی تنظیم و بر اساس آن جلسات مستمری برای بررسی آن‌ها برگزار شود‌.

 

 

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.