stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 113158
  • 04 اردیبهشت 1399 - 12:57
0
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:

پلیس ۳ ایده ترافیکی را با همکاری شهرداری اصفهان دنبال می‌کند

پلیس ۳ ایده ترافیکی را با همکاری شهرداری اصفهان دنبال می‌کند
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس 3 ایده ترافیکی را با همکاری شهرداری اصفهان دنبال می‌کند بیان داشت: ایده اول پلیس جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی است.
قلم | qalamna.ir :

 به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین حسین‌زاده در جلسه هماهنگی و بررسی اجرایی اقدامات فرهنگی ترافیکی اظهار داشت: هدف از اجرای این جلسه ارتقای فرهنگ رانندگی و افزایش ایمنی رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌ها و رسیدن به جامعه‌ای امن است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه پلیس ۳ ایده ترافیکی را با همکاری شهرداری اصفهان دنبال می‌کند بیان داشت: ایده اول پلیس جایگزین کردن موتورسیکلت‌های برقی به جای بنزینی است که برای اجرایی کردن آن می‌بایست تسهیلاتی به ویژه برای کسانی که در هسته اصلی و مرکزی شهر تردد می‌کنند در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: ایده دوم اجرای طرح تشویق رانندگان و راکبان قانونمند موتورسوار و برگزاری مراسمی بزرگ برای تقدیر از آنان است.

حسین‌زاده تأکید کرد: دیگر ایده، پیگیری اختصاص خیابان سبز و ایمن در هسته مرکزی شهر است که می‌بایست مطابق با آیتم‌های روز دنیا و شامل گذرگاه عابر پیاده، خط ویژه استاندارد، خط ویژه موتورسواری و دیگر متدهای روز دنیا در زمینه ترافیکی باشند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین اشاره‌ای نیز به تخلفات رانندگی در شهرهای استان اصفهان کرد و بیان داشت: در سال گذشته ۲ میلیون راننده متخلف در شهر اصفهان و یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر راننده متخلف در دیگر شهرهای این استان مورد اعمال قانون قرار گرفتند که امید است با رعایت قوانین رانندگی شاهد کاهش جرائم در سال ۹۹ باشیم.

در ادامه محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان نیز اشاره‌ای به حوادث رانندگی ناشی از تصادفات با موتورسیکلت کرد و بیان داشت: مهم‌ترین علت فوت موتورسیکلت سواران در تصادفات رانندگی وارد شدن ضربه به سر راکب یا سرنشین این وسیله نقلیه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی اصفهان افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان چندین همایش بزرگ با نام موتورسواران قانونمند در شهر اصفهان و دیگر شهرهای این استان برگزار کرده و به موتورسیکلت سواران قانونمند کلاه ایمنی رایگان اهداء کرده است.

وی بیان داشت: امید است موتورسیکلت سواران به قانون اهتمام ویژه‌ای داشته باشند، از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کنند و داخل اتوبان‌ها و بزرگراه‌ها نشوند تا ان‌شاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ ناشی از تصادفات با این وسیله نقلیه نباشیم.

محمدی در پایان از معاونت حمل و نقل ترافیکی شهرداری اصفهان خواست، نسبت به برنامه‌ریزی و پیگیری و اجرایی کردن ایده‌های جانشین انتظامی استان اصفهان در راستای کاهش تصادفات و ارتقای امنیت ترافیکی شهروندان اصفهانی پیگیری لازم را داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.