stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 113227
  • 04 اردیبهشت 1399 - 13:33
0
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان خبر داد؛

پایش بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری

پایش بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری پایش شده اند.
قلم | qalamna.ir :

 ایوب درویشی شامگاه چهارشنبه در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونای شهرستان کاشان با بیان اینکه با تلاش و وحدت بخش‌های دولتی و کمک‌های مردمی و خیرین تا حدود زیادی کرونا در کاشان کنترل شده است، اظهار داشت: روند پیش رو قابل قبول است و وضعیت به سمت نرمال شدن پیش می‌رود.

وی ضمن ابراز امیدواری برای ادامه روند نزولی شیوع کرونا در منطقه کاشان ابراز داشت: طرح‌های اجرایی در راستای مدیریت کرونا و فاصله گیری اجتماعی و غربالگری در منطقه کاشان موفقیت آمیز بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم منطقه در طرح غربالگری پایش شده اند، تصریح کرد: در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند نیز تاکید شده است که از ظرفیت‌هایی مانند بازرسی اصناف و بسیج به بهترین نحو استفاده و بازرسی‌های مستمر برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.

وی از الزام صنوف مختلف برای اجرای صحیح طرح فاصله گذاری هوشمند خبر داد و خاطرنشان کرد: این امر باعث جلوگیری از شیوع مجدد کرونا می‌شود.

درویشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری جلسه همراه با جمعی از فعالین اقتصادی و صنعتی منطقه کاشان بیان داشت: با بررسی‌های دقیق و هوشمند باید کمک کنیم تا کسب و کارها و همچنین شرایط لازم برای ادامه فعالیت واحدهای مختلف فراهم شود.

وی با بیان اینکه دولت طرح‌هایی برای حمایت قانونی از مشاغل و اصناف زیان دیده از کرونا دارد، تاکید کرد: یکی از مهمترین این بخش‌ها گردشگری است که باعث شده است که امیدواریم با پایان کرونا و اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده شاهد رونق گردشگری در کشور باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی و ادارات ملزم به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند، افزود: بر این مبنا ادارات و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند فقط از دو سوم نیروها استفاده و یک سوم بقیه به صورت دورکاری فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی ساعت فعالیت ادارت از هفت صبح تا ۱۴ است، گفت: این مصوبه از ۲۳ فروردین ابلاغ و تا اطلاع ثانوی باید توسط ادارات اجرا شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.