stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 113627
  • 05 اردیبهشت 1399 - 12:08
2
استاندار اصفهان:

اطلاعات خاصی در مورد نحوه فعالیت ویروس کرونا وجود ندارد

اطلاعات خاصی در مورد نحوه فعالیت ویروس کرونا وجود ندارد
استاندار اصفهان اطلاعات خاصی در مورد نحوه فعالیت ویروس کرونا وجود ندارد و نمی توان نسبت به رفتار این ویروس در آینده اطمینانی حاصل کرد لذا باید خود را برای شرایط مختلف آماده کنیم.
قلم | qalamna.ir :

عباس رضایی، در سی‌امین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا افزود: مسوولان کمیته‌ها نسبت به مساله کرونا و رسیدگی به مشکلات کرونایی جامعه بی‌تفاوت نباشند.
وی ادامه داد: اطلاعات خاصی در مورد نحوه فعالیت ویروس کرونا وجود ندارد و نمی توان نسبت به رفتار این ویروس در آینده اطمینانی حاصل کرد لذا باید خود را برای شرایط مختلف آماده کنیم.
استاندار اصفهان همچنین با اشاره به ضرورت رسیدگی به افراد آسیب دیده در کرونا، اظهار داشت: اهتمام دستگاه‌های مختلف نسبت به طرح مواسات مومنانه که با تاکید رهبر معظم انقلاب برای شناسایی و رسیدگی به مشکلات طبقات ضعیف و افرادی که به واسطه بیماری کرونا آسیب دیده اند،  ضروری است.
وی تاکید کرد: این حضور و همدلی در شرایط کنونی یک وظیفه اخلاقی، اجتماعی، انسانی و شرعی است و باید از شرایط معنوی حاکم بر ماه رمضان برای کمک به آسیب دیدگان و افرادی که با سیلی صورت خود را سرخ نگاه داشته اند، استفاده کنیم.
رضایی همچنین با بیان اینکه دولت هوشمندانه و هدفمندانه در مدیریت کرونا و تامین نیازهای مردم تلاش کرده است، افزود: سیاه‌نمایی و تخریب عملکرد دولت؟ کاهش اعتماد عمومی را به دنبال دارد و باید قدردان این تلاش‌ها بود و به گونه ای عمل نکنیم که آب به آسیاب بدشمن ریخته شود.
وی همچنین با اشاره به ضرورت برنامه ریزی صحیح برای دوران پساکرونا، گفت: مدیریت دوران پسا کرونا با هماهنگی بخش خصوصی، عمومی و دولتی و داشتن نگاه همه جانبه نگر امکانپذیر است.
استاندار اصفهان کرد: بیماری کرونا شرایط ویژه‌ای را برای کشور رقم زده است که بسیاری از مشاغل و صنوف دچار زیان و خسارت‌هایی شده‌اند.
رضایی ادامه داد: از سوی دیگر کشور با تحریم‌های ظالمانه مواجه هستیم و درآمدهای نفتی نیز  بابت کاهش قیمت نفت، پایین آمده است.
استاندار اصفهان تاکید کرد: مدیریت در این شرایط مستلزم نگاه همه جانبه نگر است به گونه‌ای که تصمیمات موجب نشود برای نجات بخشی، بخش دیگر دچار زیان و ضرر شود.
رضایی خاطر نشان کرد: البته این شرایط تنها مختص ایران نیست بلکه کل جهان در معرض خسارت قرار گرفته‌ و به عنوان مثال آمریکا با ۲۲ میلیون نفر بیکار و چین با رشد اقتصادی منفی پنج درصد مواجه شده است.
وی تاکید کرد: در چنین شرایطی همه باید با وحدت و همدلی دست به دست هم دهیم تا بتوانیم با تبدیل تهدیدها به فرصت از شرایط جاری به نحو احسن استفاده کنیم‌.
وی همچنین با گرامیداشت هفته سلامت، از زحمات کادر پزشکی و پیراپزشکی استان تجلیل کرد.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.