stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 17 May , 2024
  • کد خبر : 114035
  • 06 اردیبهشت 1399 - 11:41
0
فرماندار شهرستان دالاهو:

وضعیت شهرستان دالاهو مطلوب است/ از اصحاب رسانه سپاسگزارم

وضعیت شهرستان دالاهو مطلوب است/ از اصحاب رسانه سپاسگزارم
فرماندار شهرستان دالاهو اقدامات صورت گرفته در این شهرستان جهت مقابله با ویروس کرونا را تشریح کرد.
قلم | qalamna.ir :

کرم محمدی در گفت و گو با خبرنگار قلم با اشاره به اینکه وضعیت شهرستان دالاهو از وضعیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: با توجه به بحث شیوع ویروس کرونا، از اسفند ماه تا کنون ۱۴ جلسه ستاد مدیریت در شهرستان تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان دالاهو افزود: از همان روزهای ابتدای بحث آموزش، ضدعفونی، گندزدایی انجام شد که در این راستا شبکه بهداشت و درمان، نیروهای نظامی انتظامی و بسیج پای کار بوده که صمیمانه از آنان سپاسگزارم.

وی بیان کرد: پیرو مصوبات و همچون دیگر شهرها، تمامی مراسمات آئینی و مذهبی با همکاری امام جمعه محترم، سادات اهل حق، معتمدین و سازمان تبلیغات اسلامی تعطیل شد، همچنین از حضور مردم در مراسمات جمعه آخر سال نیز جلوگیری بعمل آمد.

محمدی گفت: در بحث فاصله گذاری اجتماعی، تمامی مسیرهای منتهی به اماکن تفریحی، تاریخی و توریستی توسط نیروهای انتظامی و بسیج مصدود شد و جهت کنترل بهتر ورودی و خروجی شهرستان، شش ایست و بازرسی برپا و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری بعمل آمد.

فرماندار شهرستان دالاهو تصریح کرد: در روستای زرده، حدود ۳۰۰ جانباز شیمیایی اسکان دارند که با کمک و همراهی استاندار محترم، بسته های بهداشتی برای این عزیزان تهیه و توزیع گردیده است.

این مسؤل بحث آموزش را مهم دانست و گفت: غربالگری در شهرستان بصورت صدرصد در تمامی شهرها و ۱۴۰ روستای شهرستان توسط شبکه بهداشت و تا کنون حداقل ۱۷ بار انجام شده است.

محمدی با اشاره به اینکه شغل اکثریت مردم شهرستان کشاورزی است خاطرنشان کرد: رفت و آمد این عزیزان به زمین های کشاورزی تحت کنترل انجام شد و هیچ گونه مشکلی در این زمینه نداشته ایم.

وی درخصوص مبتلایان در این شهرستان گفت: یک خانواده که اهل شهرستان دالاهو بوده اما از مسافرت بازگشته و متأسفانه به کرونا مبتلا بودند باعث انتقال و ابتلای چند نفر دیگر شدند که شکر خدا کنترل و از شیوع گسترده آن جلوگیری شد.

فرماندار شهرستان دالاهو در پایان ضمن اشاره به اینکه واحدهای صنفی غیرضروری در شهرستان تعطیل شده اند و واحدهای صنفی ضروری نیز با کسب مجوز درحال فعالیت هستند گفت: از اصحاب رسانه استان و شهرستان که در این وضعیت در بحث انتشار مطالب آموزشی و اخبار درست مجموعه مدیریتی را همراهی کردند تشکر می‌کنم و ان شاء الله بزودی از این بحران با همکاری و همدلی مردم و مسئولان عبور کنیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.