stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 115088
  • 07 اردیبهشت 1399 - 23:58
2
آن چه از ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا برآمد:

از بازگشایی آرایشگاه ها و هتل ها تا ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها و تالارهای عروسی

از بازگشایی آرایشگاه ها و هتل ها تا ممنوعیت فعالیت رستوران‌ها و تالارهای عروسی
استاندار همدان با بیان این که آرایشگاه ها و هتل ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند، گفت: هتل‌های سطح استان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی مجاز به فعالیت هستند، اما رستوران‌ها و مکان‌های عمومی آن‌ها همچنان تعطیل خواهند بود و فعالیت کلیه تالارهای عروسی و دیگر اجتماعات، همچنان ممنوع است‌.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیدسعید شاهرخی در ستاد استانی پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا که پس از جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت کرونا به ریاست رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور برگزار شد، مطرح کرد: نظارت و کنترل بر طرح فاصله‌گذاری اجتماعی با جدیت ادامه یابد.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: طبق آمار وزارت بهداشت و همچنین علوم پزشکی همدان، استان همدان در خصوص مدیریت بیماری کرونا به نسبت سایر استان‌ها، در وضعیت مناسب‌تری قرار دارد.

استاندار همدان با تاکید بر این که تعداد بستری‌های مبتلابه کرونا در استان همدان در حال کاهش است، تصریح کرد: وضعیت مطلوب استان به خاطر رعایت مردم در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان استان است.

شاهرخی از مردم همدان خواست تا دستورالعمل‌های بهداشتی و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را تا زمان عادی شدن شرایط و ریشه کن کردن ویروس کرونا، رعایت کنند، تصریح کرد: برای بازگشایی مساجد، اماکن زیارتی و برگزاری نماز جماعت و مراسم مذهبی، منتظر تصمیمات بعدی ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

این مقام مسئول ادامه داد: هتل‌های سطح استان طبق دستورالعمل‌های ابلاغی مجاز به فعالیت هستند، اما رستوران‌ها و مکان‌های عمومی آن‌ها همچنان تعطیل خواهند بود.

وی با تاکید بر این که فعالیت کلیه تالارهای عروسی و دیگر اجتماعات، همچنان ممنوع است‌، گفت: آرایشگا‌ه‌های زنانه و مردانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

شاهرخی در ادامه صحبت های خود افزود: فعالان اقتصادی بخش خصوصی و واحدهای تولیدی استان با نهایت تلاش، نیازهای استان به تجهیزات پزشکی و دیگر اقلام مورد نیاز مردم را تأمین کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر این که انسجام و هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی استان نقش موثری در کنترل و مقابله با ویروس کرونا داشت، عنوان کرد: با توجه به تلاش‌های کادر بهداشت و درمان، و هفته سلامت، شعار “حمایت همگانی از مدافعان سلامت”به عنوان شعار امسال تدوین شد.

استاندار همدان در پایان خاطرنشان کرد: در صورتی که پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام نشود، بازگشت کرونا حتمی خواهد بود.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.