stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 115841
  • 09 اردیبهشت 1399 - 10:35
0

ارزیابی استاندار از موج جدید ورود نقدینگی به بورس/ ۲رقمی شدن بستری‌های کرونا در سمنان

ارزیابی استاندار از موج جدید ورود نقدینگی به بورس/ ۲رقمی شدن بستری‌های کرونا در سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان موج جدید ورود نقدینگی به بازار بورس را بازگشت نقدینگی به مسیر درست و صحیح آن ارزیابی کرد.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا آشناگر در جمع مدیران این استان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای به چرخش درآوردن چرخ اقتصادی کشور در دوره شیوع بیماری عالم‌گیر کرونا حرکت به سمت بازار سرمایه و ورود آن به بازار بورس را نویدبخش توسعه اقتصادی و سوق نقدینگی به سمت صحیح آن دانست و اظهار کرد: تقویت بورس و بازار سرمایه از موفقیت‌های دولت تدبیر در حوزه اقتصادی است.

وی بر ضرورت توجه مضاعف به تولید و اشتغال تاکید و خاطرنشان کرد: زندگی مردم و اقتصاد کشور را به واسطه شیوع کرونا ویروس، نمی‌توان تعطیل کرد و باید در کنار مقابله با این ویروس منحوس، چرخ اقتصاد کشور نیز بچرخد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان به عملرد دو دانشگاه علوم پزشکی استان در مقابله با کروناویروس پرداخت و گفت: استان سمنان در روند مقابله با کرونا ویروس با اجرای موفق طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و عبور از بخش مدیریت، به مرحله رصد و کنترل رسیده است.

وی با بیان اینکه از سخت‌گیری مرحله اول شیوع کرونا ویروس با اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی عبور کردیم خاطرنشان کرد: اکنون در مرحله فاصله‌گذاری هوشمند هستیم و توقع آن است که در این طرح برای جلوگیری از شیوع این بیماری، مردم محور اصلی باشند.

استاندار سمنان با اشاره به روند صعودی بهبودی‌ها در این استان اضافه کرد: میزان بهبودی افراد مبتلا به کرونا ویروس در استان سمنان، ۸۵ درصد است.

وی ادامه داد: در اوج پیک شیوع کرونا ویروس ۵۲۰ نفر بستری در بیمارستان های استان وجود داشت اما خوشبختانه هم اکنون این آمار به دستکم ۹۰ نفر رسیده است.

آشناگر تصریح کرد: مردم با مسئولان برای کنترل و جلوگیری از شیوع کرونا ویروس همکاری بسیار مطلوبی دارند و از مرحله مدیریت این ویروس گذشتیم و اکنون و در مرحله رصد و کنترل هستیم.

استاندار سمنان ادامه داد: زمان برای مهار کرونا ویروس مشخص نیست اما باید امیدوار باشیم با تلاش متخصصان برای ریشه کنی این ویروس اقدام‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به اهمیت معیشت مردم گفت: زندگی را با شیوع کرونا ویروس نمی شود تعطیل کرد و چرخ اقتصاد کشور نباید تعطیل شود.

آشناگر به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: باید در سال جهش تولید در نگاه همه ما تحول ایجاد شود و بیشتر از هر زمان دیگری در کنار مردم باشیم.

استاندار سمنان حرکت نقدینگی به سمت بازار سرمایه را نویدبخش توسعه اقتصادی ارزیابی و با بیان اینکه باید تامین مالی از سوی بازار سرمایه به صورت جدی‌تری دنبال شود گفت: یکی از موفقیت های دولت در سال جاری تقویت بورس و بازار سرمایه است و یکی از اقدام های درخشان در این بخش واگذاری سهام دولتی به عامه مردم است.

وی با بیان اینکه نقدینگی به سمت صحیح و بازار سرمایه حرکت کرده است افزود: این امر نوید خوبی برای توسعه اقتصادی در کشور در سال جهش تولید است.

وی بر لزوم خرید کد بورسی برای کمک به افراد آسیب‌پذیر به عنوان یک راهکار حمایتی تاکید و اظهار کرد: تمایل مردم برای ورود به بازار بورس قابل توجه است .

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.