stat counter
تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
  • کد خبر : 116142
  • 09 اردیبهشت 1399 - 15:20
1
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر همدان:

پیمانکار پروژه میدان بار جدید همدان تنها دو ماه فرصت دارد

پیمانکار پروژه میدان بار جدید همدان تنها دو ماه فرصت دارد
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر همدان عنوان کرد: در صورتی که تا اوایل تابستان و اواخر خردادماه، پروژه میدان بار جدید همدان پیش روی نداشته باشد و اتفاق خاصی در آن رخ ندهد، پیمانکار آن خلع ید و پروژه به مجموعه دیگری سپرده خواهد شد.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، ابراهیم مولوی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته شوراها، در خصوص وضعیت پروژه میدان بار جدید همدان گفت: قرارداد این پروژه ۱۷۵ میلیارد تومانی با مجموعه بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی منعقد شده است و قرار بود راه دسترسی و سایر مشکلات آن را نیز حل کند بدین ترتیب عملیات عمرانی آن شروع شد.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: مشکل اصلی سر راه این پروژه، بحث پیمانکاری است بدین سان اخطارهایی نیز در این رابطه داده شد.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش شورای شهر همدان در این راستا تصریح کرد: در صورتی که تا اوایل تابستان و اواخر خردادماه این پروژه پیش روی نداشته باشد و اتفاق خاصی در آن رخ ندهد، پیمانکار آن خلع ید و پروژه به مجموعه دیگری سپرده خواهد شد.

وی با بیان این موضوع افزود: در حال حاضر فوندانسیون و ستون های ۱۰۰ غرفه در این محل انجام شده است و اگر بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی که پیمانکار پروژه است، کار را در زمان مقرر پیش نبرد، خلع ید خواهد شد اما احداث میدان بار بزرگ همدان قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.