stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 116629
  • 10 اردیبهشت 1399 - 13:19
1
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدارس خرید خدماتی، ۵۰ گیگ بسته اینترنت در اختیار معلمان قرار داد

مدارس خرید خدماتی، ۵۰ گیگ بسته اینترنت در اختیار معلمان قرار داد
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص مدارس خرید خدماتی گفت: در مدارس خرید خدماتی ما ۵۰ گیگ بسته اینترنت در اختیار معلمان قرار گرفت تا بتوانند روند آموزش را دنبال کنند، همچنین در مورد مشکلات شبکه شاد هم گزارش‌هایی همچون سرعت پایین اینترنت را داشتیم که امیدواریم با افزایش سرعت اینترنت و بستر اینترنتی رایگان برای کاربران این شبکه اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.
قلم | qalamna.ir :

شهین جوانی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: شیوه آزمون‌ها و ارزشیابی در دوره ابتدایی کیفی، توصیفی است و معلمان متناسب با آموزش‌های ارائه شده ارزشیابی را انجام می‌دهند که این ارزشیابی بر عهده مدیران و معلمان مدارس است.

وی در خصوص نحوه ارزشیابی در دوره ابتدایی افزود: گزارش نتایج پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با توجه به روند و شواهد جمع آوری شده توسط معلم در طول سال تحصیلی با توجه به فعالیت‌های داخل و خارج مدرسه و پروژه‌های انجام شده و البته گزارشات کتبی و شفاهی نوبت اول دانش آموز مبنای ارزشیابی نوبت دوم خواهد بود و عملکرد دانش آموز با توجه به همه این موارد تعیین می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص راهبران آموزشی تصریح کرد: ۵۵ راهبر آموزشی در استان مسئولیت آموزش نواحی کم برخوردار را برعهده دارند و در مناطقی که دانش آموزان امکانات و تجهیزات لازم را ندارند به درب منازل آنها مراجعه و دست نامه‌هایی را به آنها ارائه می‌دهند همچنین بسته‌های آموزشی برای این مناطق در نظر گرفته شده و در مناطق عشایری هم این راهبران آموزشی در فضای باز آموزش در ساعات کم و با رعایت فاصله گذاری ها را انجام می‌دهند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ نوع آموزشی نمی‌تواند جای آموزش حقیقی را پر کند، تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود تلاش کردیم به نحو احسن وظیفه آموزش را انجام دهیم و با تماس‌های تلفنی که با مدیران استان برقرار شد در رصد وضعیت آموزشی مدیران مدارس وضعیت تدریس را خوب ارزیابی کرده و به شکر خدا در دوره ابتدایی آموزش به خوبی اجرایی و عملیاتی شده و تلاش کردیم با کاهش نقاط ضعف دانش آموزان با مشکلی برخورد نکنند.

جوانی در خصوص مدارس خرید خدماتی گفت: در مدارس خرید خدماتی ما ۵۰ گیگ بسته اینترنت در اختیار معلمان قرار گرفت تا بتوانند روند آموزش را دنبال کنند، همچنین در مورد مشکلات شبکه شاد هم گزارش‌هایی همچون سرعت پایین اینترنت را داشتیم که امیدواریم با افزایش سرعت اینترنت و بستر اینترنتی رایگان برای کاربران این شبکه اتفاقات خوبی در آینده رقم بخورد.

وی در خصوص ثبت نام مدارس برای سال آینده گفت: ۱۵ اردیبهشت ماه دستورالعمل ثبت نام برای سال آینده از وزارت خانه به استان‌ها ابلاغ می‌شود و پیرو این ابلاغ ثبت نام‌ها پیگیری می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان در خصوص همکاری دهیاران و شوراهای روستایی با آموزش و پرورش اظهار کرد: انتخاب راهبران آموزشی با ارتباطاتی که با دهیاری‌ها و شوراهای روستایی برقرار شد صورت گرفت و افراد مورد تأیید آنها شناسایی شدند همچنین در خصوص بسته‌های اینترنتی، خرید شارژ رایگان، تهیه موبایل برای دانش آموزان بی بضاعت و تمدید شارژ وای فای منازل از همکاری دهیاری‌ها و شوراهای روستایی استفاده شد.

وی در توصیه به والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی گفت: والدین دانش آموزان مقطع ابتدایی مراقب شرایط روحی و روانی کودکان خود در این وضعیت بحرانی باشند همچنین نرم افزار همراه مهربان با بارگزاری ۴۰۰ کتاب کودک، بازی‌ها و مطالب مطابق سن کودکان و فیلم‌های آموزشی می‌تواند کمک خوبی در امر یادگیری برای این دانش آموزان باشد.

هشتگ: , , , , , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.