stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 116915
  • 10 اردیبهشت 1399 - 18:30
3
مدیرکل آموزش و پرورش:

استقبال دانش آموزان از برنامه شاد/ خانواده ها نگران ثبت نام فرزندان خود نباشند

استقبال دانش آموزان از برنامه شاد/ خانواده ها نگران ثبت نام فرزندان خود نباشند
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: خانواده‌ها فعلا صبوری کنند، نه امتحانی برگزار شده و نه پایه تحصیلی به اتمام رسیده و بی‌شک وزارت آموزش و پرورش راهکاری را برای ثبت‌نام پیش‌بینی می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور معاونین این اداره کل برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، شهدای آموزش و پرورش و گرامیداشت مقام معلم، اظهار داشت: اصلی ترین بنیاد آموزش و پرورش ساماندهی نیروی انسانی است.

وی افزود: سال گذشته آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ساماندهی نیروی انسانی و همچنین شوراهای آموزش و پرورش استان رتبه برتر کشور را کسب کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین در جشنواره شهید رجایی سال گذشته نیز به عنوان سازمان برتر معرفی شده ایم.

یزدان‌پناه گفت: سال گذشته در شاخص های عمومی و اختصاصی به رتبه دوم کشور، و در حوزه های شفافیت مالی، سلامت، بازرسی و حراست به رتبه های اول کشور دست یافته ایم.

این مسئول ضمن تشکر از همکاری استاندار کرمانشاه ابراز داشت: مهندس بازوند در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری خواستار ٣ هزار کامپیوتر همراه برای دانش آموزان مناطق دور افتاده را داشته است.

وی در ادامه گفت: پرداخت حق منطقه جنگی به فرهنگیان اتفاق بزرگی بود که با تلاش و مساعدت سازمان آموزش و پرورش برای همه کارکنان استان کرمانشاه عملی شد.

یزدان‌پناه ادامه داد: پس تعطیلی مدارس بعلت شیوع کرونا، کرمانشاه را به شش منطقه تقسیم، و برنامه ریزی هایی برای جبران تعطیلی مدارس در نظر گرفته ایم و با ایجاد شبکه ‘شاد’ توسط وزارت آموزش و پرورش به دنبال جبران عقب افتادگی زمان تحصیل دانش آموزان هستیم که چندین راهکار نیز برای آن ارائه داده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تقریبا ۸۰ درصد محتوای درسی سر کلاس‌های درس تدریس شده و تنها حدود ۲۰ درصد باقی‌مانده که با تلاش معلمان و خانواده‌ها و همت دانش‌آموزان در شبکه شاد ارائه می‌شود تصریح کرد: تا کنون ۱۰۰ درصد مدیران مدارس،۷۶ درصد معلمان و ۵۶ درصد دانش آموزان ما در شبکه شاد حضور پیدا کرده اند و در مناطقی که دانش آموزان به اینترنت دسترسی ندارند، معلمان می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری کلاس آموزشی کنند که خوشبختانه در چندین منطقه از استان این کار عملی شده است.

وی تاکید کرد: تمام هدف ما اتمام سال تحصیلی سال جاری در موعد مقرر است و برنامه ریزی ما برگزاری امتحانان نهایی در تیرماه و برگزاری کنکور در مرداد ماه است.

یزدان‌پناه گفت: احتمالا امتحانات از کلاس اول تا ۱۱ براساس آزمون‌های نیم سال اول و تلاش‌های صورت گرفته دانش‌آموز در نیم سال اول و فضای شاد باشد و امتحانات کلاس دوازدهم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت نهایی برگزار می‌شود.

این مسؤل در ارتباط با ثبت‌نام کلاس اولی‌ها و دیگر مقاطع، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها فعلا صبوری کنند، نه امتحانی برگزار شده و نه پایه تحصیلی به اتمام رسیده است و بی‌شک وزارت آموزش و پرورش راهکاری را برای ثبت‌نام پیش‌بینی می‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.