stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 117228
  • 11 اردیبهشت 1399 - 12:21
2
استاندار همدان تاکید کرد:

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی/تلاش جهت حل مشکلات کارگران

کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی/تلاش جهت حل مشکلات کارگران
استاندار همدان با تاکید بر این که امروز اگر اقتصاد جمهوری اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند و این موضوع را مدیون همت و غیرت کارگران و تولید کنندگان است، گفت: سعی می‌شود مشکلات و مسائل کارگران استان را با رایزنی در سطح وزارت‌خانه مرتفع کنیم.
قلم | qalamna.ir :

قلم، سیدسعید شاهرخی صبح امروز در نشست صمیمی با جامعه کار و تولید و تشکل‌های کارگری به به مناسبت هفته کار و کارگر و روز جهانی کارگر مطرح کرد: کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و ما قدردان تلاش کارگران هستیم.

وی با تاکید بر این که از سیاست‌ها و برنامه‌های با اولویت در استان همدان، تکریم و قدردانی از کارگران است، خاطرنشان کرد: نگاه جامعه اسلامی و به تبع آن جمهوری اسلامی به کار و کارگر نگاهی ارزشمند، معنوی و شایسته است.
استاندار همدان با بیان این که مردم و اقشار مختلف نیز همیشه قدردان کارگران بوده و هستند‌، عنوان کرد: امروز اگر اقتصاد جمهوری اسلامی با قدرت مسیر خود را طی می‌کند و این موضوع را مدیون همت و غیرت کارگران و تولید کنندگان است.
این مقام مسئول ادامه داد: سازمان صمت طبق درخواست کارگران و مجامع کارگری استان، سازوکاری بیاندیشد که توزیع سبد‌های کالا، با دقت و نظارت بیشتری صورت گیرد تا به دست صاحبان اصلی آن‌ها برسد.
شاهرخی عنوان کرد: با توجه به اهمیت و ارزش مقام و جایگاه کارگران در استان، سزاوار است که مطالبات‌شان محقق شود‌.

استاندار همدان در پایان صحبت های خود تصریح کرد: سعی می‌شود مشکلات و مسائل کارگران استان را با رایزنی در سطح وزارت‌خانه مرتفع کنیم.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.