stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024
  • کد خبر : 117265
  • 11 اردیبهشت 1399 - 13:10
1
فرماندار اردستان خبر داد؛

کاهش ۳۰درصدی پرونده های نزاع و درگیری

کاهش ۳۰درصدی پرونده های نزاع و درگیری
فرماندار اردستان گفت: با برنامه ریزی های متعددی و برگزاری کلاس های آموزشی، آمار طلاق در سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته و اردستان در رتبه پنجم استان قرار گرفته است. همچنین پرونده های نزاع و درگیری هم ۳۰ درصد کاهش داشته است.
قلم | qalamna.ir :

حمیدرضا تاملی، در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی اردستان با اشاره به اهمیت فعالیت این مرکز در سطح شهرستان به منظور رسیدگی و برطرف کردن مشکلات و ناهنجاری های خانواده ها اظهار کرد: فرمانداری شهرستان حمایتهای لازم را در جهت کاهش مشکلات این مرکز انجام خواهد داد. 

فرماندار اردستان با بیان اینکه همواره موضوع نزاع، درگیری و همچنین طلاق در شهرستان اردستان مورد توجه بوده است، گفت: با برنامه ریزی های متعددی و برگزاری کلاس های آموزشی، آمار طلاق در سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشته و اردستان در رتبه پنجم استان قرار گرفته است. همچنین پرونده های نزاع و درگیری هم ۳۰ درصد کاهش داشته است.

همچنین در ادامه مسئول اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان گفت: اورژانس اجتماعی شهرستان اردستان در یک سال گذشته بیش از ۳۳۶ مورد تماس تلفنی از سوی مردم دریافت کرده است.

اعظم علی بیگی با بیان اینکه بسیاری از موضوعاتی که در جامعه وجود دارد و به اورژانس اجتماعی مرتبط می شود به صورت تلفنی برطرف می شود، افزود: البته مواردی که با تلفن برطرف نشود با حضور میدانی همکاران و اعزام افراد به مرکز اورژانس، رسیدگی های بیشتری انجام شده که در این ارتباط ۶۵ پرونده تشکیل و با جلسات مشاوره و مددکاری مشکلات آنان تا حدودی برطرف شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶۵ پرونده ای که در اورژانس اجتماعی تشکیل شده بیشترین آمار مربوط به کودک‌آزاری است، گفت: از این تعداد ۲۹ مورد کودک آزاری، ۱۳ مورد همسرآزاری، ۶ مورد سالمندآزاری و … وجود داشته است.

وی یکی از وظایف اصلی اورژانس اجتماعی را آگاهی بخشیدن به مردم جامعه عنوان کرد و گفت: اورژانس اجتماعی در یک سال گذشته ۷۹ دوره آموزشی در خصوص آموزش‌های خود مراقبتی، مهارت‌های زندگی با همکاری آموزش و پرورش در مناطق شهری اردستان انجام داده است.

هشتگ: , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.