stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024
  • کد خبر : 117511
  • 11 اردیبهشت 1399 - 18:58
4
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان مطرح کرد:

همدان، پیشرو در جذب و اختصاص تسهیلات روستایی

همدان، پیشرو در جذب و اختصاص تسهیلات روستایی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان این که بیشترین طرح‌های اشتغال زا در استان به رسته‌های دام صنعتی، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع تبدیلی، پوشاک و گلخانه مرتبط می‌شود، گفت: در زمینه تسهیلات روستایی، به لحاظ کیفیت همدان جز استان های پیشرو بوده است و هم اکنون نیز طرح های زیادی در بانک های عامل همدان در دست بررسی است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، سیداحمد توصیفیان بعدازظهر پنج شنبه در کارگروه اقتصادی، اشتغالزایی و سرمایه گذاری استان همدان نرخ بیکاری استان همدان در زمستان سال گذشته را با روند کاهشی ۱.۳ درصدی عنوان کرد و گفت: میزان نرخ بیکاری استان همدان بر اساس داده های مرکز آمار ایران، در سال گذشته برابر  ۷.۴ درصد بوده است.

وی با بیان این موضوع ادامه داد: در این زمینه استان همدان رتبه دوم و پس از استان خراسان جنوبی قرار دارد.

توصیفیان در تشریح وضعیت تسهیلات پایدار در استان همدان، از سهم تخصیصی ۳ هزار و ۶۹۰ میلیارد ریالی به استان همدان خبر داد و گفت: از این میزان به بانک کشاورزی بالغ بر یک هزار و ۶۵۳ میلیارد ریال، به بانک توسعه تعاون بالغ بر ۶۷۹ میلیارد ریال، پست بانک ۶۴۱ میلیارد ریال و به صندوق کار آفرینی امید بالغ بر ۷۱۷ میلیارد ریال تخصیص داده شده است.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت های خود تصریح کرد: از این میزان، شاهد جذب ۱۳۱ درصدی سهمیه در بانک کشاورزی، جذب ۱۲۱ درصدی در صندوق کارافرینی امید و  جذب ۱۰۰ درصدی در بانک توسعه تعاون و پست بانک بوده ایم که این امر نشان دهنده تعامل و هم افزایی بین دستگاه های اجرایی، کمیته‌های فنی استانی و شهرستانی و حمایت استانداری و فرمانداری‌ها است.

توصیفیان با بیان این که بیشترین طرح‌های اشتغال زا در استان به رسته‌های دام صنعتی، مبلمان و مصنوعات چوبی، صنایع تبدیلی، پوشاک و گلخانه مرتبط می‌شود، گفت: در زمینه تسهیلات روستایی، به لحاظ کیفیت همدان جز استان های پیشرو بوده است و هم اکنون نیز طرح های زیادی در بانک های عامل همدان در دست بررسی است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.